Ik heb een Sony autoradio en dat is een prachtig apparaat, als je tenminste originele cd's erin stopt. Zodra je er een CD-r in doet gaat het fout, om de haverklap hapert hij en het zoeken naar een nummer duurt erg lang, het lijkt wel soms of hij de index kwijt is. Soms zegt dat apparaat gewoon discfout en spuugt hij hem uit. stop je hem er daarna weer in, doet hij het gewoon weer.....
Nu neem ik vaak compilatie cd's op, 74 minuten met CD-text. op de disc at once methode in nero.
Zou het nog uitmaken voor de 'makkelijk leesbaarheid' van de cd om hem op een andere manier op te nemen? track at once? nog meer tips? stilte tussen de liedjes 2 seconden of meer?
in de handleiding van sony staat dit (erg duidelijk....?)
u kunt cd-r's afspelen in dit toestel. met sommige cd-r's lukt dit echter niet, afhankelijk van de omstandigheden waarin ze werden opgenomen.
tis trouwens een sony CDX-C8000RX
Help?
Guido
Nu neem ik vaak compilatie cd's op, 74 minuten met CD-text. op de disc at once methode in nero.
Zou het nog uitmaken voor de 'makkelijk leesbaarheid' van de cd om hem op een andere manier op te nemen? track at once? nog meer tips? stilte tussen de liedjes 2 seconden of meer?
in de handleiding van sony staat dit (erg duidelijk....?)
u kunt cd-r's afspelen in dit toestel. met sommige cd-r's lukt dit echter niet, afhankelijk van de omstandigheden waarin ze werden opgenomen.
tis trouwens een sony CDX-C8000RX
Help?
Guido