autoradio kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan2308

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
hallo iedereen

ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem. ik heb vandaag alweer een nieuwe autoradio gekocht maar hij is alweer kapot. Hij gaat kapot onder het rijden. De eerste radio (waarmee ik hetzelfde probleem had) was een sony (deze was ouder en viel niet meer onder garantie ) en de tweede is een pioneer.
De zekeringen zijn niet gesprongen. Kan iemand mij misschien helpen hoe het komt dat hij na enkele minuten al kapot gaat? is dit puur toeval of doe ik iets fout. De auto die ik heb is een Seat Ibiza.

alvast bedankt

Grts Stefan

Welkom bij de Helpmij !

Ik heb even nagedacht óf ik wel zou reageren op je vraag. Reden voor deze twijfel is het feit dat het antwoord op je vraag IN je vraag besloten is:

kennelijk monteer je zelf (of een 'mannetje') de gekochte radio's (?) en kennelijk gebeurt dit technisch niet goed. Als het namelijk door een garage zou zijn gedaan, had je hier niet gepost maar was je voor garantie teruggegaan naar de garage (inbouwer).

M.a.w. je vraag zie ik toch een heel klein beetje als een 'inkoppertje'. Waaruit het inkoppertje bestaat? De inbouw op een technisch verantwoorde wijze laten uitvoeren?

Laatst bewerkt:
auto radio's zijn heel goed zelf te instaleren met behulp van de juiste DIN stekker.

hoe heb je de radio aangesloten?
als je de juiste DIN stekker hebt gebruikt, zou ik de dynamo eens na laten meten.
mischien komt er wel te veel voltage uit voor de radio?

nog nooit gehoord maar je weet maar nooit.

Wat is er precies stuk aan je radio ?
Is tie echt helemaal dood of komt er alleen geen geluid uit je speakers maar brand je display weer wel ?
Graag wat meer info. :)

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan