autoradio

Status
Niet open voor verdere reacties.

lunatiq

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2010
hallo,
ik ben van plan om binnekort een nieuwe autoradio te kopen maar daar wil dan het een en ander over weten.
er zijn namelijk veel soorten radio's met heeeeeeeel veel functies.
welk merk kunnen jullie mij aanraden, en is dit ook betaalbaar?
zoals ik heb gehoord schijnt marquant etc niet echt geweldig te zijn.

daarnaast lijkt het me ook wel handig om een SDkaartje erin te pluggen, maar kan ik dan ook geshuffled afspelen of speelt die alleen van voor naar achter?

alvast bedankt voor de reacties!

hallo,
ik ben van plan om binnekort een nieuwe autoradio te kopen maar daar wil dan het een en ander over weten.
er zijn namelijk veel soorten radio's met heeeeeeeel veel functies.
welk merk kunnen jullie mij aanraden, en is dit ook betaalbaar?
zoals ik heb gehoord schijnt marquant etc niet echt geweldig te zijn. Mee eens.

daarnaast lijkt het me ook wel handig om een SDkaartje erin te pluggen, maar kan ik dan ook geshuffled afspelen of speelt die alleen van voor naar achter?
Kies voor een Pioneer/Kenwood/Jvc of vergelijkbare merken als het om kwaliteit gaat.
Modellen die sdkaarten ondersteunen kosten toch al gauw minimaal 180 euro.
Geshuffled afspelen vanaf zo'n kaartje moet een standaard optie zijn lijkt mij.

alvast bedankt voor de reacties!

ok bedankt dan weet ik nu wel ongeveer welke richting ik moet zoeken.
maar nog even over die shuffle functie op je sd-kaart. ik had dus van een paar mensen gehoord dat je van je sd-kaartje alleen van voor naar achter kunt spelen maar nu weet ik niet of dat aan het merk ligt. misschien dat iemand daar ervaring mee heeft?

ik had zelf namelijk een fm-transmitter om zo even tijdelijk muziek van iets anders dan cd's af te spelen alleen was ik daar dus niet zo kapot van omdat het de kwaliteit van je geluid nogal naar beneden haalt. ik kon hier dus ook een sd-kaart inpluggen alleen speelde die dus van voor naar achter af, daarom heb ik hem ook maar weggegeven en zit dus nu met nogal veel cd's:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan