autorijden is een hel in san andreas....ofnie???

Status
Niet open voor verdere reacties.

fots

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
Berichten
5
NIET TE GELOVEN!!!!!!

In gta3 en vice city was er niet te klagen over de besturing van auto's. Helemaal niets mis mee.

Bij mijn eerste 5 minuten san andreas, viel mij als eerste de minder fijne camera besturing op. Dit maakt het echt onmogelijk om lekker door te kunnen crossen.

Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik kan zo echt niet kei hard door de stad heen crossen. :(

Weet iemand of hier iets aan gedaan wordt of dat er meer mensen klagen????

Groet,

Fots
 
Geplaatst door fots
NIET TE GELOVEN!!!!!!

In gta3 en vice city was er niet te klagen over de besturing van auto's. Helemaal niets mis mee.

Bij mijn eerste 5 minuten san andreas, viel mij als eerste de minder fijne camera besturing op. Dit maakt het echt onmogelijk om lekker door te kunnen crossen.

Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik kan zo echt niet kei hard door de stad heen crossen. :(

Weet iemand of hier iets aan gedaan wordt of dat er meer mensen klagen????

Groet,

Fots

je kan natuurlijk gewoon je besturing aanpassen bij de optie's, heb ik ook gedaan, mouse look uit gezet en voila rijdt een stuk beter,
 
Ik vind het wel meevallen. Tja .. ik had dan ook niet alle voorgaande GTA versies maar ik vind het wel lekker.
 
ahaa

Het zal wel weer aan mij liggen maar mouse look had ik al uitstaan. jammer.... :(

Iemand San andreas kopen??? zo goed als nieuw.

helft v/d prijs hehe :)

p.s. en ja vraag is opgelost.

thx :)


fots, (the noob)
 
Pff, het is even wennen.. maar ik scheur nu alsnog snoeihard door de stad hoor (Gaaf als je keihard rijdt met dat blur :D).

Niet na 5 minuten al het spel stoppen.. beetje doorzetten :p Het went, echt :D
 
inderdaad!!!

Je hebt ook wel gelijk hoor,

maar ik zit de hele tijd vast bij de opdracht waarbij je met een heftruckje in een millitaire loods wat dozen moet inladen.

dat stuurt echt @($)%!!!!!

voor de rest echt wel leuk en mooi.

en motor rijden blijft altijd KING!!!!!!

veel speelplezier gewenst allen,

fotsie =)
 
Re: inderdaad!!!

Geplaatst door fots
Je hebt ook wel gelijk hoor,

maar ik zit de hele tijd vast bij de opdracht waarbij je met een heftruckje in een millitaire loods wat dozen moet inladen.

dat stuurt echt @($)%!!!!!

voor de rest echt wel leuk en mooi.

en motor rijden blijft altijd KING!!!!!!

veel speelplezier gewenst allen,

fotsie =)

Ja, is een lastige missie.. vooral omdat die gozer die jou moet beschemen voor geen meter kan schieten en je hem dus moet beschermen terwijl je die dozen erin moet schuiven..

Je kan die camera eventueel besturen met de muis als je totaal geen overzicht meer hebt.

Ik reed altijd die bewaker gastjes onder met dat heftruckje en ging daarna weer verder :D

T'is ff lastig, maar ja.. t'is te doen die missie :)
 
Die is zo makkelijk man. Ja je moet ff 'inkomen' maar daarna is het makkelijk had em in 2 keer.

Je moet wel oppassen dat die adnere gast waar je mee bent niet doodgeschoten wordt moet je ff helpen af en toe.

suc6:thumb:. Een spel als GTA SA zou ik echt NOOIT verkopen. Is altijd wel laggen. Dan maar even geen missies een tidje en beetje rondlopen beetje scheuren en schieten echt wel vet.

maar goed eige keuze:p Ik zou et niet doen
 
oefening baart kunst

dat is mijn nieuwe motto dan maar!! :)

bedankt :)
 
ik heb zelf ook een groot probleem ermee
als ik in een voertuig stap blijft de camara telkens aan de zijkant ervan
als ik dan met de muis achter de auto zet gaat ie vanzelf weer naar de zijkant

hoe kan ik dit probleem verhelpen?
 
mmmmm

Waarschijnlijk heb je al geprobeerd om het spel opnieuw te installeren?

of in de opties van het spel gekeken?

of dat je je muis nog eens moet kalibreren ofzo......

iemand nog andere ideeen???

greet,

fots
 
neej ik heb al in het spel gekeken
heb alle opties overwogen

ik dacht zelf dat het maybe aan de crack lag

en muis callibratie kan het niet zijn want ik heb er met andere spellen geen last van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan