Autorisatiefout IncrediMail

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Berichten
182
Ook al is bij mijn weten niets veranderd in het IncrediMail programma, ik ontvang tijdens het openen van het programma steeds de mededeling: autorisatiefout.
Hoe moet ik nu verder handelen?
Bij voorbaat dank voor een hint.
Met vriendelijke groet,
Tiny van de Vorst@home.nl
 
Lijkt erop dat je POP3 wachtwoord verlopen danwel veranderd is, of dat je een fout gemaakt hebt bij het instellen van je POP3 account gegevens of dat Incredimail die gegevens verminkt heeft.

Test eerst even of je account goed werkt met de gebruikersnaam en wachtwoord combinatie zoals jij denk dat ze moeten zijn:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k telnet mail.home.nl 110
user je_pop3_gebruikersnaam
pass je_pop3_wachwoord
list
quit

NB: Het list commando is om te zien of er nu berichten voor je staan in je pop-mailbox.

Als je hier geen foutmeldingen bij krijgt, dan zijn de pop3 inloggevens in incredimail momenteel niet goed. Verwijder dan de inloggegevens in Incredimail, en maak ze opnieuw aan met de zojuist geverifieerde inlog- en servergegevens.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan