autorun/autoplay inschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Door iets is deze functie verdwenen op de computer van een vriendin.

Voorheen als er een spelletejs cd of dvd werd ingestoken kwam die popup met keuze met wat je ermee wilde doen.

Op een gegeven moment dus niet meer.

Ik heb echt alles geprobeerd volgens verschillende artikelen op internet inclusief Tweak UI om dat terug te krijgen maar niks lukt.

Is er iemand die weet wat er aan de hand zou kunnen zijn en het licht wil aandoen!

Bijv. dank.

groet,

Jean:thumb:

Probeer eens met:
Start - Uitvoeren - sfc /scannow
XP-cd in de la en laat maar doen.

Omdat al het andere advies wat ik las hetzelfde was en geen oplossing bood....

Ik ga het van jou proberen....

groet,

Ik heb vanmiddag zitten googlen en en kreeg elke keer toch hetzelfde advies om via autoplay dat in te schakelen...niet dus.

Ik wilde eigenlijk iets vinden via het register want daar kun je dat ook doen.

Maar hoe, ik zal mijn tips en trucks boekjes moeten doornemen om te zien hoe dat moet.

De tip die ik van mijn naamgenoot kreeg geeft aan dat ie de bestanden niet kan vinden.

Het punt is dat die comp waar het om gaat van een kennnis is...20km verderop.

Dus alles moet ik per msn doorgeven.

En nu...nu je weet dat met die scan in uitvoeren de bestanden niet gevonden kunnen worden?

groet,

Tja, weet het ook niet, maar als je terug googled naar die site kom je er misschien weer een beetje in de buurt. :confused: Succes!

je zei dat ie eerst een pop-up gaf. Wat doet ie dan nu? Niks, of sowiso auto runnen???

Eerst kregen we die popup met de keuze wat je met die CD en of DVD kon doen....

Die is verdwenen...nu start ie uberhaupt niet meer automatisch op!

En dat wil die vriendin weer terug hebben.

Ik heb dat proggie geinstalleerd/gedownend van Major Geeks, is kijken wat ie doet....

Thanks,

Jean

Nou, ze heeft dat proggie, dus Autofix gedraaid, kreeg ze een melding dat er het bestandje mistte VCT 32161 dll.....

Ze kon wel auto opstarten, zag niks in WMP en kon niet afsluiten....

Maar goed, ik was er niet bij en hoe leuk ook, ze heeft geen idee met een comp om te gaan....

Maar wat denk je?

groet,

Jean
:thumb:

Dat bestandje kan hier gedownload worden. Misschien helpt dat:)

Heb je al in register gekeken of het daar goed staat?

Ga naar start, uitvoeren en typ regedit in en druk op OK. Navigeer naar HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Services/Cdrom

Kijk in het rechtervenster of autorun deze waarde (1) heeft. Het kan zijn dat het bij jou waarde op (0) staat. Dan kun je dubbelklikken op autorun en de waarde veranderen naar (1) en opnieuw de pc starten

Bedankt, ik had em gisteren zelf al binnengehaald maar weet even niet waar ik em zou moeten plaatsen, volgens google en diverse sites is het een bepaalt bestand die niet belangrijk zou zijn.....

Kreeg bericht dat die dame het niet meer zag zitten....niks deed het meer dus als ik zin heb wordt het een herinstallatie...maar ja, wat wil je, zelf geen idee hebben wat je doet, 2 kids die er alles op mogen doen wat maar kan...etc. etc.

Bedankt:thumb:

m@rio zei:
Heb je al in register gekeken of het daar goed staat?

Ga naar start, uitvoeren en typ regedit in en druk op OK. Navigeer naar HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Services/Cdrom

Kijk in het rechtervenster of autorun deze waarde (1) heeft. Het kan zijn dat het bij jou waarde op (0) staat. Dan kun je dubbelklikken op autorun en de waarde veranderen naar (1) en opnieuw de pc starten

Ondermeer deze tip zocht ik....ik maar zoeken in Tips & Trucs maar kwam em niet tegen terwijl ik wist dat ie er was...gaan we ook proberen, zover het nog nodig is!

Thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan