autorun - usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyputje

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2009
hallo,

zou iemand mij willen helpen met mijn probleem?

mijn probleem;

ik heb een installeer-dvd gekopieerd naar mijn computer en ik zou dit graag op een usb zetten.

mijn vraag is;
hoe zorg ik dat de autorun werkt op mijn usb?

edit:

dit is de autorun.inf van de dvd:

[autorun]
OPEN=SETUP.EXE
ICON=SETUP.EXE,0

shell\configure=&Configure...
shell\configure\command=SETUP.EXE

shell\install=&Install...
shell\install\command=SETUP.EXE

Laatst bewerkt:
Als ik het goed had kunnen autoruns helemaal NIET meer automatisch worden uitegevoerd omdat windows dat met een update verboden/verholpen heeft. Dat is in ieder geval binnen windows, misschien kan je er dan nog wel van opstarten ja... Maar dan zou je dus het bestand setup.exe moeten kopieeren naar je usb en dat icoontje (setup.exe (er staat exe, maar waarschijnlijk heb je bij mapopties aangevinkt zoals standaard al staat: bestandsformaten voor bekende bestandstypen niet weergeven. Maar die .exe is dus een .jpg ;))

Uhm, Je moet dus dat autorun.inf kopieeren naar je usb, ik weet niet of het dan werkt maar misschien lukt het dan. Ervan opstarten zou dus alleen lukken, want windows heeft dus met een update die autorun uitgeschakeld, omdat als je bijvoorbeeld virusmaker bent of hacker/cracker, dan hoef je maar een cd met autorun te maken en dan word een pc dus geinfecteerd zonder dat de gebruiker word gewaarschuwd dat er een programma automatisch is gestart ;D
Hopelijk begrijp je wat ik bedoel en do you accept het:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan