• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Autosave op timer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter MrBob
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MrBob

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2013
Je word hier aardig geholpen. :(

Laatst bewerkt:
Sorry als ik een beetje cru over kom maar:
ik begrijp geen snars van wat je wil bereiken, wat ik wel weet is, uw denkrichting klopt voor geen meter, als ik op mijn werk met iets in die richting op de proppen zou komen is 1. geen kat die met dit bestand zou willen werken en 2. zou ik waarschijnlijk vriendelijk bedankt worden voor mijn jaren trouwe dienst.
Wat is het exacte probleem, vergeten uw medewerkers na uren tokkelen op te slaan of...?

Sorry als ik een beetje cru over kom maar:
ik begrijp geen snars van wat je wil bereiken, wat ik wel weet is, uw denkrichting klopt voor geen meter, als ik op mijn werk met iets in die richting op de proppen zou komen is 1. geen kat die met dit bestand zou willen werken en 2. zou ik waarschijnlijk vriendelijk bedankt worden voor mijn jaren trouwe dienst.
Wat is het exacte probleem, vergeten uw medewerkers na uren tokkelen op te slaan of...?

Ik zou tegen jouw willen zeggen, koop eens een spiegel en kijk er eens zelf in, want je reply slaat natuurlijk helemaal nergens op. Want zou je bij mij werken dan hoopte ik dat je hard kon lopen !

Beste gast0660,

Het louter plaatsen van negatieve feedback hebben we niet heel veel aan.
Niet alleen is het een extra nutteloze reactie op een, misschien wel zeer valide, vraag maar in dit geval heeft de TS er zelfs voor gekozen de gehele vraag leeg te maken.

Al met al niet zo handig dus :confused:

Let de volgende keer even op de toon a.u.b en probeer uw gedachte wat vriendelijker op papier te zetten.

Alvast bedankt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan