• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Autosom lukt maar 1 keer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanju

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2010
Berichten
5
Beste mensen,

Ik heb heel het forum afgezocht (zoveel vragen, zoveel antwoorden. pffff), maar deze vraag heb k nog niet gevonden.

Ik heb namelijk een urenregistratie document voor me vader gemaakt om zijn handwerk verleden tijd te maken....

Alles verliep vlekkeloos en de AutoSom functie deed goed zijn best.

Sinds kort, na 4 maanden intensief gebruik, vertikte de AutoSom functie om de uren bij elkaar op te tellen en blijven gewoon op de standaard waarde staan.

Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?

Het document vernieuwen heeft geen zin, teveel data, en opnieuw formule inschieten heeft ook weinig zijn, gaat teveel tijd in beslag nemen.

Met vriendelijk groet,

Sanju Sewradj
 
is het mogelijk een copy te plaatsen met de fout zodat we kunnen zien waar het aan ligt
 
Kijk eens naar het bereik van de autosomfunctie.
is dit nog toereikend?

Cobbe
 
Waauuwww,

Zo snel heb ik nog nooit antwoord gehad....
Geweldig joh.

Dit probleem komt voor als documenten groter worden en ineens de auto functie ermee ophoudt merk ik....Het is vandaar moeilijk hiervan een voorbeeld op de forum neer te leggen.

Ik ga even kijken naar het bereik van deze functie.

Bedankt nogmaals voor de snelle reactie.
 
Beste mensen,

Tot op heden is het mij helaas niet gelukt om tot een oplossing te komen...

Microsoft office benaderd en daar mag je blijkbaar een handje vol geld neertellen om hulp te krijgen.

Iemand nog eventuele suggesties?
 
Beste Sanju ;)

Werk je met Excel 2003 of 2007 ?

Bij Excel 2007 is de tijdslimiet Max. 9999:59:59

Kijk anders eens in google naar limieten in Excel.

Groetjes Danny. :thumb:
 
Beste Danny,

Bedankt voor deze informatie. Dit wist ik nog niet. Ik ga nu even googlen...

Dank je....
 
Helaas tot op heden nog steeds niks.

De limit is meer dan genoeg om in het document verder te kunnen, qua dat zou het niet uit mogen maken.

Iemand nog andere suggesties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan