Autostreaming??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scoobsalamander

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2003
Berichten
30
Heb reeds een tijdje een cd met Windows XP Pro (Eng) die gebruikt werd om mijn vorig besturingssysteem te upgraden. Nu, ik pruts nogal eens graag met hard- en software zodat ik geregeld eens een volledig nieuwe installatie van Windows uitvoer. Om Windows te installeren moet ik nu eerst mijn oud besturingssysteem installeren alvorens over te gaan naar de installatie van Windows XP. Na deze installatie moet ik dan nog eens alle updates uitvoeren (SP2,etc...). Dit vergt veel tijd, misschien is dit niet nodig als ik een nieuwe cd zou kunnen branden met de volledige versie van Windows XP (SP2) waarvan ik rechtstreeks zou kunnen booten. Ik had zelf gedacht aan autostreaming of iets dergelijks..... Iemand een ideetje???? Alvast bedankt.
 

Deze link blijkt perfect te zijn, eveneens voor een upgrade versie. Je moet wel opletten dat je de goede SP2 file hebt en dat deze niet corrupt is zoals bij mij want dan kan je lang proberen. Ben nu in 't bezit van een CD maar ik moet het wel nog testen. aangezien ik net een verse installatie heb gaat dit nog wel een paar weekjes duren. Op hoop van zegen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan