AutoTeksten afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutra

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Berichten
31
Weet iemand hoe ik een lijst (overzicht) met alle AutoTeksten, die in mijn sjabloon staan, kan afdrukken?
Ik heb er nu zo veel instaan, dat ik graag een overzicht wil hebben.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Laatst bewerkt:
Hai, :D

Zijn dit autoteksten die inderdaad slechts in één sjabloon beschikbaar zijn of zijn dit de algemene welke jij vanuit elke document kunt invoegen. (Dus ook bij aanmaken nieuw document)

Dit valt te automatiseren met een stukje VBA code en als ik het antwoord op de vraag heb dan zal ik deze wel even voor je schrijven..:thumb:
 
Het zijn inderdaad een heel reeks AutoTeksten die ik zelf heb toegevoegd aan 1 specifiek sjabloon. Het zijn er echter nu zoveel, dat ik het overzicht kwijt ben.

Als je voor mij de VB gegevens kunt opschrijven ben ik je heel dankbaar.
 
Hai, :D

Ah ok ik zal eens wat gaan schrijven voor je.
Moet eerst even door alle mail en forumvragen heen en dan zal ik eens voor je kijken...:thumb:
 
Bestand, afdrukken, afdrukken: autotekstfragmenten

?

Of zoek je dat niet?
 
Hai J-P, :D

Waarom moeilijk doen (Met code) als het makkelijk kan! ;)

hahaha geen moment bij stil gestaan!
Heb het net vanuit een sjabloon met autotekstfragmenten getest en het werkt perfect! (Je krijgt er natuurlijk wel ook degene bij welke in Normal.dot staan)

Ik vindt hem in ieder geval TOP! als Lutra dat ook vindt dan zijn we klaar... :thumb:
 
Hahaha; ja ik weet het niet. Ik zag jullie vanalles posten en ik dacht "laten we eens simpel doen" :thumb:.
 
hihihi...Ben dol op SIMPEL! :thumb: (en zie dat soort dingen steeds vaker over het hoofd)
 
Het is inderdaad heel simpel, maar ik heb 'm nooit gevonden.

Heel erg bedankt voor jullie hulp, TOP !!!

Lutra
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan