av/c tuner driver voor sony dsr-30p

Status
Niet open voor verdere reacties.

alsido

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2002
hoi

ik heb het volgende probleem .

ik probeer de sony dsr-30p aan te sluiten op mijn computer die draait op windows xp

maar hij zegt dat hij de volgende driver nodig heeft av/c tuner

de ene keer zegt hij dat hij hem wel ziet maar de andere keer weer niet een lastig
probleem als je je matriaal wil inladen en hij scheid er na 1 minuut weer mee uit.

wie kan mij helpen.

hoi

ik heb het volgende probleem .

ik probeer de sony dsr-30p aan te sluiten op mijn computer die draait op windows xp

maar hij zegt dat hij de volgende driver nodig heeft av/c tuner

de ene keer zegt hij dat hij hem wel ziet maar de andere keer weer niet een lastig
probleem als je je matriaal wil inladen en hij scheid er na 1 minuut weer mee uit.

wie kan mij helpen.

De i.LINK (DV In/Out) drivers downloaden voor uw pc...
Kijk eens in Apparaatbeheer of daar nergens een geel vraagteken staat.

heb geen geel vraagteken meer staan .
maar weet wat je bedoeld maar er stond bij av/c tuner
die i link is de gene die ik moet hebben of heb ik een ander nodig want heb gekeken op site van sony maar daar was geen driver te vinden voor dit apparaat

nee, je moet de driver gaan zoeken op de website van fabrikant van uw moederbord.
Je verbind de speler toch via i-link?

i link ? je bedoeld firewire

en dit is de naam van mijn moederbord Asus p5w dh deluxe
ben ook op deze website geweest en heb nu voor de zekerheid ook ff gekeken of hij
er niet toevallig er toch tussen stond maar kon hem niet vinden.

een dingetje wil ik ff toevoegen en dat als ik een camera de pd 170 met firewire aansluit op de computer heb ik dit probleem niet.

Laatst bewerkt:
i link ? je bedoeld firewire

en dit is de naam van mijn moederbord Asus p5w dh deluxe
ben ook op deze website geweest en heb nu voor de zekerheid ook ff gekeken of hij
er niet toevallig er toch tussen stond maar kon hem niet vinden.

een dingetje wil ik ff toevoegen en dat als ik een camera de pd 170 met firewire aansluit op de computer heb ik dit probleem niet.

sorry,
zullen toch drivers van sony recorder moeten zijn...
cdtje erbij gekregen?

Laatst bewerkt:
nee geen cdtje bij gekregen
of die is kwijt.

wat nu?

Laatst bewerkt:
moeilijk geval precies :-)

maar als je eens googled met "av/c tuner xp"
dan vind je al heel wat links...
Moet maar eens kijken.

ben al een tijdje bezig dus ook al gegoogeld

heb ook service pack1 xp gedownload en twee dll bestanden uit dat sevicepack gehaald en vervangen met die van mij maar dat hielp niet en verschillende progs gedownload en geprobeerd maar niks hielp :(

ben al een tijdje bezig dus ook al gegoogeld

heb ook service pack1 xp gedownload en twee dll bestanden uit dat sevicepack gehaald en vervangen met die van mij maar dat hielp niet en verschillende progs gedownload en geprobeerd maar niks hielp :(

Update eens alles!!
ze zitten al aan SP3 hé...
Misschien mee alles te updaten, dat het goed komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan