Avast 5 UK

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Ik dacht dat dit een normale update was en die heb ik geïnstalleerd.
Antivirus V5 free in het Engels (wat ik pas later zag).
Een hele verbetering wat de interface en de bediening en de afhandeling van scans betreft , echt klasse.
Maar .............ik kon geen mail meer binnenhalen!!!.
Ik heb van alles gedaan maar zonder resultaat.
Toen V5 verwijderd en V4 gedownload maar dit ging ook niet goed, ik kreeg het
Avast pictogram na opstarten niet te zien.
Handmatig kwam het in de taakbalk, niet in de tray.
V4 nogmaals verwijderd plus handmatig de mappen Avast4 en 5 die nog in c:\programfiles
bleven staan.

Nu werkt alles weer normaal.(Windows 7 Home Premium)

Kan het iets te maken hebben met het feit dat V5 in het Engels is?
Avast biedt V5 niet aan, maar het staat wel op de downloadsite zonder restricties.

Zijn er mensen die ervaring hebben met V5, want ik zou graag daarop overstappen
maar niet om weer al die problemen te krijgen?

Laatst bewerkt:
ik draai nu een maand avast antivirus free edition 5.
toen ik deze installeerde wou hij bij mij ook geen mail binnen halen. maar een dag later na een update weer wel. als je hem in het nl wil hebben kan je beter nog even wachten rond maart / april zou de nl versie er komen.
maar interface en alles zijn er op vooruit gegaan verder heb je nog maar een iccontje in je taakbalk.
De gebruikers interface is veel eenvoudiger en de updates krijg je een melding met geluid te zien en te horen.
update vaak 2of 3 keer per dag. en is vlot met scannen.
hopelijk is dit genoeg info als je nog vragen hebt horen we het wel:thumb:

ik draai nu een maand avast antivirus free edition 5.
toen ik deze installeerde wou hij bij mij ook geen mail binnen halen. maar een dag later na een update weer wel. als je hem in het nl wil hebben kan je beter nog even wachten rond maart / april zou de nl versie er komen.
maar interface en alles zijn er op vooruit gegaan verder heb je nog maar een iccontje in je taakbalk.
De gebruikers interface is veel eenvoudiger en de updates krijg je een melding met geluid te zien en te horen.
update vaak 2of 3 keer per dag. en is vlot met scannen.
hopelijk is dit genoeg info als je nog vragen hebt horen we het wel:thumb:

Nee perfekt, hartelijk dank voor je antwoord, ben ik blij mee.:thumb:
Engels is geen probleem maar ik wacht wel even op de NL versie, voor het geval, dat iemand anders er nog mee te maken krijgt.
Neem aan, dat die update, er dan ook in verwerkt is.
Fijne dag verder.

over die update weet ik niet of die verwerkt gaat worden maar zo niet zal die wel los erbij komen. welk e-mail prog. gebruikt u? ik gebruik namelijk incredimail.
maar als de nederlandse versie komt ga ik waarschijnlijk ook die pakken. maar draait nog goed dus misschien hou ik hem wel engels.
als u nog vragen hebt horen we het wel.:thumb:

over die update weet ik niet of die verwerkt gaat worden maar zo niet zal die wel los erbij komen. welk e-mail prog. gebruikt u? ik gebruik namelijk incredimail.
maar als de nederlandse versie komt ga ik waarschijnlijk ook die pakken. maar draait nog goed dus misschien hou ik hem wel engels.
als u nog vragen hebt horen we het wel.:thumb:

Ook bedankt voor de reaktie.
Mijn mailer is Thunderbird Portable.

Hiervoor heb ik ook lang IncrediMail gebruikt, maar om me heen stopte vrijwel iedereen.
Bovendien stoorde het mij, dat in mijn zakelijk mail er telkens onderin reklame stond van IncrediMail.
Begon ik een beetje "knullig"te vinden.
Overigens een goed programma, altijd prettig mee gewerkt.
Naar die mooie icons ben ik nog steeds op zoek.

Laatst bewerkt:
met thunderbird werk ik nooit dus weet niet of het aan het programma ligt.
Naar die mooie icons ben ik nog steeds op zoek.
die heb ik nog nooit ergens anders gezien dus ik denk niet dat die er zijn

met thunderbird werk ik nooit dus weet niet of het aan het programma ligt.

die heb ik nog nooit ergens anders gezien dus ik denk niet dat die er zijn

Ze zijn er wel, maar dan moet je de knip trekken en ik kan me nog behelpen want in
ThunderbirdPortable zitten piepkleine smilies en aanvullend kan ik nog de wat grotere
smileycons er op trekken.

ThunderbirdPortable kun je op een USB stick zetten en van daaraf werken., zodat je overal je mail bij de hand hebt.
Werkt prettig, je weet ook duidelijk in welke map de mail zit wat het maken van backups
sterk vereenvoudigd en daar schort het bij IncrediMail wel aan.
:D

ieder zijn mening (gelukkig)
maar gebruik incredimail met mijn hotmail iets wat de meeste andere e-mail prog. niet kunnen.thunderbird moest dit ook kunnen maar kreeg het niet aan de gang dus toen voor incredimail gekozen

ieder zijn mening (gelukkig)
maar gebruik incredimail met mijn hotmail iets wat de meeste andere e-mail prog. niet kunnen.thunderbird moest dit ook kunnen maar kreeg het niet aan de gang dus toen voor incredimail gekozen

Hotmailderig ben ik nooit geweest.
Gebruik GoogleMail en die stuurt de berichten door naar mijn provider en ThunderBird portable
haalt ze binnen, nadat ik ze eerst met Mailwasher heb gecontroleerd.
:)

ieder z'n keuze. maar gebruik het al 5 jaar en werkt uitstekend krijg weleens spam mailtjes maar die worden bij ongewenst neergezet. maar ook hier geld ieder zijn smaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan