avast 6.0 internet security

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul7

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2010
Beste,

Ik heb een paar uur geleden avast internet security gedownload en geïnstalleerd, na het opnieuw opstarten had ik geen internet-verbinding meer, na ongeveer een uur kwam ik erachter dat dit aan avast firewall lag, toen ik avast firewall uitschakelde deed internet het meteen weer en toen ik hem weer inschakelde deed internet het niet meer.
nu is het probleem dat ik avast moet herstellen. als ik avast open staat er 'onbeveiligd' en ernaast staat 'herstel nu' als ik daar op klik moet ik rechten geven (vista) dit doe ik dan en daarna komt de melding 'de volgende onderdelen konden niet gestart worden: Firewall' (dit zal wel komen omdat ik deze heb uitgeschakelt bij 'netwerkeigenschappen') hierna is avast nog steeds niet herstelt. als ik avast firewall wel heb ingeschakelt, kan ik avast ook niet herstellen (misschien omdat hij dan internet nodig heeft ofzo)

kan iemand me hiermee helpen?

alvast bedankt

Mvg, Raoul

Ik zou het niet weten maar heb jij een gratis proefversie gedownload of betaalde??
Want als je gratis proefversie heb dan verloopt het product na 14 dagen
Dan zou ik voor Microsoft security essentials gaan.
werkt uitstekend!
Écht een aanrader!

Hmmm en waar kan ik die vinden?
Op microsoft.com vind ik die nergens :(
En ik heb avast betaalde versie..

Laatst bewerkt:
Ok bedankt! Ik ga het eens proberen.
En deze is alleen in onbetaalde versie, hè?
En werkt deze dan net zo goed/beter dan avast pro?

Ja inderdaad!
Maar Microsoft security essentials is GRATIS en super snel én licht programma!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan