Goedemorgen mensen,
Ik ben nieuw hier en meteen een vraag. How on earth is het mogelijk dat Avast zich met geen mogelijkheid laat verwijderen? Na een systeemherstel deactiveerde Avast zich om vervolgens niet meer te kunnen worden geactiveerd, registreren is niet mogelijk alsook verwijderen niet. What i did?
Well:
A) Activeren. Lukt niet.
B) Opstarten: lukt niet.
C) Opnieuw installeren: Lukt niet.
D) Uninstall (removal tool): Lukt niet.
E) Verwijderen in gebruikers account: Lukt niet. Niet gemachtigd.
F) Verwijderen in Administrator account: Lukt niet. Niet gemachtigd.
G) Verwijderen in Safe Modus: Lukt. Vervolgens start Windows niet meer op, wordt er een automatisch herstelpunt aangemaakt, en raadt eens? Avast staat er weer vrolijk op.
H) Verwijderen via Revo uninstaller: Geeft aan succesvol verwijdert maar staat er vrolijk op.
Map bevindt zich in: Comp.->HDD.->prog files.
Het gaat zich om de map: Alwil Software. Lijkt wel een soort van spookmap.
Heeft iemand een oplossing voordat ik start met formateren?
Ik ben nieuw hier en meteen een vraag. How on earth is het mogelijk dat Avast zich met geen mogelijkheid laat verwijderen? Na een systeemherstel deactiveerde Avast zich om vervolgens niet meer te kunnen worden geactiveerd, registreren is niet mogelijk alsook verwijderen niet. What i did?
Well:
A) Activeren. Lukt niet.
B) Opstarten: lukt niet.
C) Opnieuw installeren: Lukt niet.
D) Uninstall (removal tool): Lukt niet.
E) Verwijderen in gebruikers account: Lukt niet. Niet gemachtigd.
F) Verwijderen in Administrator account: Lukt niet. Niet gemachtigd.
G) Verwijderen in Safe Modus: Lukt. Vervolgens start Windows niet meer op, wordt er een automatisch herstelpunt aangemaakt, en raadt eens? Avast staat er weer vrolijk op.
H) Verwijderen via Revo uninstaller: Geeft aan succesvol verwijdert maar staat er vrolijk op.
Map bevindt zich in: Comp.->HDD.->prog files.
Het gaat zich om de map: Alwil Software. Lijkt wel een soort van spookmap.
Heeft iemand een oplossing voordat ik start met formateren?