Avast! antivirus free: waar zit de kluis en hoe kan ik deze benaderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
Gezocht en gezocht. Waar het in eerdere versies simpel was om de kluis te vinden (volgens beschrijvingen internet) kan ik hem in de meest recente versie absoluut niet meer ontdekken.

Iemand een oplossing voor mij?
 
Onderhoud-> viruskluis
Als je dan een bestand eruit wilt hebben...
R-muis
herstellen (dus terugzetten originele plaats)
of
extraheren (bij de laatste krijg je een optie om hem op een zelf gekozen plaats neer te zetten)
 
Ben er achter door weer zoeken in het programma. Niet vreemd, want Avast! spreekt over quarantine en viruskluis, maar niet waar deze te vinden is.
Blijkt dus onder tabblad 'Scan' en dan helemaal onderin het venster te staan (tekst). Dán pas kun je iets met de info van Avast!, nl. rechtsklikken op een bestand en terugzetten.
 
@ Andre: er is nl. geen onderhoud te vinden en ook oudere versies refereerden aan r.klik op het bolletje, waarna er opties zijn. Dit is gewijzigd.
 
We hebben blijkbaar dezelfde een na nieuwste versie.... ;)
Ik vond dit nog:
http://www.bluebits.be/blog/?p=782
Open avast
Klik op ‘Scan’
Klik op Quarantaine (Viruskluis) – De viruskluis met verdachte bestanden wordt zichtbaar.
Klik met de rechtermuistoets op ‘WW.dll’, en kies de optie ‘Herstellen en toevoegen aan uitsluitingen’:
 
Had 'm net geüpdated, maar het is idd zoals het is (alleen had het nog íets duidelijker gesteld kunnen worden heheheh).

Thx. voor je feedback.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan