avast beschermingssoftware uitbreiden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik ben heel content met de basisversie van Avast1 nu krijg ik het aanbod om deze software, betaald, verder uit te breiden, men heeft het over Safezone, Sandbox en Firewall. Gelet op de reputatie van deze leverancier ben ik geneigd dit te doen. doe ik er verstandig aan? Of maar gewoon zo laten?

welkom....tja ik gebruik ook al jaren avast!7 basisversie zoals jij en ben ook zeer content over avast.... als je liever nog wat meer beveiligingen wil hebben dan is het goed om nog wat uit te breiden, maar het is aan u om te kiezen ;)
daarnaast gebruik ik ook nog als bijkomende extra beveiliging Malwarebytes Antimalware basisversie :thumb:

dank voor je reactie. je gebruikt nog Malwarebytes: heb je daar ooit profijt van gehad? of heeft het feitelijk geen functie gehad? kun je het programma parallel laten draaien met Avast? ik hoor altijd dat dit soort programma's elkaar in de weg zitten.

de basisversie van malwarebytes scant niet tijdens je windows opstaat, maar je kan wel scannen op commando..... de betalende versie van Malwarebytes scant wel tijdens je windows opstaat en heeft nog een paar andere veiligheidsfunctie die ik vergeten ben maar profeit heb je daar zeker van want wat je antivirus niet vindt ,vindt malwarebytes wel :thumb:
en je kan zeker en vast die 2 programma's samen laten draaien, geen enkele conflicten .....

Avast en MBAM kunnen goed samen.
Avast! is een real-time virusscanner en MBAM is een extratje.
Als je veel download is het misschien ook wel handig om MBAM te hebben , als je eventuele virussen download.
Soms laat Avast! wat door en heeft MBAM het te pakken, en soms andersom.

Succes verder :thumb:

--edit--
Sorry , ik zag niet dat je al wat geplaatst had :d

Laatst bewerkt:
Je hebt je spullen goed voor elkaar...
Die te betalen upgrades zijn vaak alleen maar interessant voor bedrijven (en dan nog,maar vertel dat niet verder :d )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan