Avast corrupted

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedemiddag, een vraag. Ik heb Avast antivirus op mijn PC, en nu krijg ik de melding dat hij corrupted is..???? Ook update hij niet meer. Groter probleem is dat als ik hem will deinstalleren dit niet lukt! Zowel niet via het normale windows uninstall functie, alsmede met mijn Revo uninstaller. Ik ben bang om geinfecteerd te raken nu, en wil graag een nieuwe Antivirus installeren. Echter moet wel de oude eraf dan. Ik weet niet of het verband houd met elkaar, maar ook mijn programma's als Ccleaner hebben een tijd nodig om the openen. Als ze al openen dat is. Wie weet raad???:o

misschien een idee om je compuer in safe modus opstarten.
haal voor het gemak dan wel even de netwerkkabel eruit. En dan het programma deinstalleren.

safe modus is dacht ik F8 indrukken bij het opstarten.
Of je doet het als gewoon als je in normal modusbent; ga naar Start, UItvoeren, typ MSConfig en druk op OK, Tabblad Boot.ini en daar vink je /SAFEboot aan

(die laatste optie kende ik niet eens, kom hem nu net met zoeken tegen. Jammer dat ik die niet eerder kende, zou heel wat toetsenborden hebben bespaard :cool: )

Heel hartelijk bedankt voor het advies. Ik ga er gelijk mee aan het werk.:thumb:

(sorry voor je toestenborden....laugh)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan