Avast meldt HTML-script-inf als ik site open

Status
Niet open voor verdere reacties.

4materasu

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2010
Berichten
95
Hoi,

Sinds afgelopen weekend heb ik dit probleem. Als ik een website open of zelfs de browser op de homepage..krijg ik een alert van avast dat er een html-script-infected is en vervolgens wordt de verbinding verbroken.

Ik heb avast en MBAM. In veilige modus gescand [natuurlijk eerst geupdate]. MBAM vond niks maar avast vond 1250 van die geinfecteerde bestanden. Al open in ik nu.nl of maakt niet uit welke website, dan krijg ik dat en wordt de verbinding verbroken..

Is er iemand met hetzelfde probleem en wat doe ik hieraan?

Alvast bedankt

4materasu
 
Je bent niet de enigste. Mijn broertje had dit probleem ook, mijn conclusie was dat er niks aan het handje was. Ik heb Avast opnieuw geinstalleerd, en toen is het opgehouden.

Ik heb zelf trouwens met Avast nog nergens last van.
 
Je bent niet de enigste. Mijn broertje had dit probleem ook, mijn conclusie was dat er niks aan het handje was. Ik heb Avast opnieuw geinstalleerd, en toen is het opgehouden.

Ik heb zelf trouwens met Avast nog nergens last van.
Opnieuw installeren van Avast is niet nodig.
De detectie gebeurde met het webschild, dat je tijdelijk kan uitzetten.
Het probleem zat in de Avast database 110411-1 van 20:30 's avonds.
De updateserver was kort daarna enige tijd onbereikbaar.
Met update 110411-2 werd het opgelost.
Het is niet de eerste keer dat Avast aan het stoeien is met een "script-inf virus".
Enkele dagen geleden was het ook al enkele uren niet mogelijk om bij hotmail (of live mail) in te loggen met Avast 6 op de PC.
 
Laatst bewerkt:
Opnieuw installeren van Avast is niet nodig.
De detectie gebeurde met het webschild, dat je tijdelijk kan uitzetten.
Het probleem zat in de Avast database 110411-1 van 20:30 's avonds.


Ahh, bedankt voor de verbetering! Dan moet ik eens rap achter mijn updatecyclus aangaan, want dan loopt die van mij nog een aardig tijdje achter vermoed ik. Anders had ik ook problemen gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan