AVAST met ADSL tijdsurfen

Status
Niet open voor verdere reacties.

verouden

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2003
Beste Helpmijcollega's

Is er iemand die een mogelijkheid weet om te zorgen dat de virusscanner AVAST automatisch wordt bijgewerkt met updates en nieuwe virussen, als er gebruik gemaakt wordt van ADSL Tijdsurfen van KPN?

Bij de instelling "constant op internet"wordt een foutmelding gegeven bij het opstarten van de computer.
Bij de andere instelling "inbellen met een modem"wordt hij niet bijgewerkt.

Ik ben benieuwd wat ik hieraan kan doen.

verouden

Ik snap de vraag niet helemaal
automatisch bijgewerkt worden met nieuwe virussen.?

maar ik neem aan dat je het over ( Bijwerken Verbindingen ) hebt.?....(staat onder Instellingen) ---
Vink ze alle 2 is Uit.
Misschien werkt dat..! Werkt het niet kan je zolang ook handmatig Updaten ( Aanbevolen )...

supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
Volgens mij update avast automatisch als er verbinding is. Zo lang die er niet is update hij dus ook niet.

verouden

Ik snap de vraag niet helemaal
automatisch bijgewerkt worden met nieuwe virussen.?

maar ik neem aan dat je het over ( Bijwerken Verbindingen ) hebt.?....(staat onder Instellingen) ---
Vink ze alle 2 is Uit.
Misschien werkt dat..! Werkt het niet kan je zolang ook handmatig Updaten ( Aanbevolen )...

Inderdaad, dus bijwerken tegen nieuwe virussen of bijwerken verbindingen.
Alle 2 uitvinken heb ik nog niet geprobeerd Zal ik eens doen.
Ik denk echter ook dat het wel handmatig moet. AVAST heeft blijkbaar geen rekening gehouden met dit speciale geval.

Volgens mij update avast automatisch als er verbinding is. Zo lang die er niet is update hij dus ook niet.

Het programma zoekt naar een update zodra de computer opgestart is.
Als er dan nog geen verbinding is met het internet ( zoals bij tijdsurfen), geeft hij een foutmelding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de updateservice.
Die hinderlijke foutmelding wil ik dus weg hebben.

Het opnieuw zoeken naar een update kan ingesteld worden op minimaal 30 minuten
Als ik dus langer dan 30 minuten verbinding maak met internet zal hij dus wel worden bijgewerkt.
Misschien is er iets te veranderen in het register, maar dat weet ik niet.
Anders zal de mogelijkheid van handmatig bijwerken overblijven.

Mocht avast! hier geen rekening mee hebben gehouden (ik weet het niet)..
Kan je ook proberen om de Updatefuntie de eerste 30min dat je op internet zit op Handmatig Intestellen...

Mocht avast! hier geen rekening mee hebben gehouden (ik weet het niet)..
Kan je ook proberen om de Updatefuntie de eerste 30min dat je op internet zit op Handmatig Intestellen...

Er blijkbaar is iets fout gegaan met mijn antwoord.

In het kort herhaald: Volgens avast wordt er zo weinig gebruik gemaakt van tijdsurfen
dat hier geen rekening mee is gehouden.
Het advies was: instellen op handmatig bij werken.

Indien er andere suggesties zijn houd ik mij aanbevolen.
Als het alle 2 uitvinken helpt laat ik het nog weten en bedankt voor de suggesties.
gr.verouden

Er blijkbaar is iets fout gegaan met mijn antwoord.

In het kort herhaald: Volgens avast wordt er zo weinig gebruik gemaakt van tijdsurfen
dat hier geen rekening mee is gehouden.
Het advies was: instellen op handmatig bij werken.

Indien er andere suggesties zijn houd ik mij aanbevolen.
Als het alle 2 uitvinken helpt laat ik het nog weten en bedankt voor de suggesties.
gr.verouden

Het is ook mogelijk om in te stellen op automatisch bijwerken, maar dan moet je minstens 30 minuten verbinding hebben, omdat de tijd van opnieuw zoeken naar updates niet korter kan worden ingesteld dan 30 minuten..
gr.verouden

Het is ook mogelijk om in te stellen op automatisch bijwerken, maar dan moet je minstens 30 minuten verbinding hebben, omdat de tijd van opnieuw zoeken naar updates niet korter kan worden ingesteld dan 30 minuten..
gr.verouden

pag #6 dus..!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan