Enkele opmerkingen.
Ik ben het volledig met Error53 eens.
Met cc-cleaner ruim je op als je cleaner en register gebruikt.
Wat sommigen doen is in de instellingen, gaan rommelen.
Daar moet je uit blijven als je niet weet wat ea inhoudt.
Een van die instellingen is de update! Je krijgt ook het aanbodt een backup te maken bij het opschonen van het register. DAT moet je zeer zeker doen.
Verder heeft het weinig zin, allerlei schoonprogjes door elkaar te gebruiken.
CC-Cleaner is geen malware scanner. Die zou je nog eens kunnen gebruiken ( MBAM bijv.).
Maar al te vaak slipt er nog malware door je virusscanner. Scan daar eerst eens mee:
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...-1e-keer-MalwareBytes-Anti-Malware-gebruikers.
Met CTR + ALT +DEL krijg je op het tabblad processen van Taakbeheer onder ogen welk proces zo'n belasting is voor je systeem.
Maak daar eens een afbeelding aan en plaats deze eens, nadat je de eerdere adviezen opgevolgd hebt.
Met mijn leleijke eend kan ik wel deelnemen aan een F! wedstrijd, maar dat ik gedubbeld zal worden en bij lange na de snelheden niet zal halen, zal duidelijk zijn.
Daarom is het wezenlijk dat je je hardwarespecs met bijv. Speccy in kaart brengt en deze laat weten!
Ook dien je te controleren of er op de achtergrond niet het nodige gedeeld wordt (torrents, p2p, limewire) of opgehaald wordt (nieuwsgroepen? ) of updates worden opgehaald.
Kijk ook eens in apparatenbeheer. Geen gele uitroeptekens?