Avast scan

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Hallo. Ik heb weer eens een vraagje.
Ik heb net nog maar eens met Avast gescand en wat me weer opviel, is dat hij altijd vermeld, dat hij sommige archieven niet kan scannen: beschermd met een paswoord.
Het gaat dan om: C:\drivers\mcdbf\source1\other.exe|bioslock.exe en ook hetzelfde met aan het aan het eind bioslock.pif
Wat zijn dat voor bestanden, dat ze beschermd zijn??
Iemand die me dat kan uitleggen s.v.p

Ik zal een poging wagen correct me if im wrong.
Deze bestanden horen bij een programma waarmee je kan inloggen met fingerprint wat je op je ik denk Packard Bell hebt staan.
Deze zijn beveiligd en omdat avast er niet in kan om te scannen krijg je de melding.:cool:

Hi Maikel. bedankt voor het meedenken:thumb:.
Maar ik ben eens gaan googlen en heb zo iemand met dezelfde vraag gevonden.
http://pchelper.nl/hijack-logs-40/bioslock-pif-virus-12012/ Hier werd er geantwoord: niets aan de hand,in de map drivers staan bestanden voor de recovery van je packard bell pc de gele driehoek bij het scannen krijg je omdat de scanner niet in de beveiligde map kan kijken.
Dus ik denk dat het wel goed zit.;)
Stom, had ik nou maar eerst gegoogeld :o.

Maakt toch niet uit..

Heb je wel zo"n fingerprint programma op je pc?

Al geprobeerd om onder Admin rights te scannen?

Dat is mogelijk ja...:) Rechts klik op het Avast icoon op je buroblad en klik op "als administrator uitvoeren, dan kan je onder admin rights scannen...succes en laat even weten hoe het afloopt.

Hi Ed, geprobeerd, maar niet gevonden.
Misschien bij de betaalde versie???
Ik heb n.l. de gratis Avast.:confused:

Dat is vreemd, ik heb ook de gratis versie. Maar heb je dan geen Avast icoon op je buroblad?? Dat zou wel moeten namelijk. Dan op het icoon rechtermuisklik, en als administrator uitvoeren. Laat het even weten. Heb je geen icoon dan gaan we het anders doen...

Hi Ed. Ik heb net Avast eraf gegooid. Was er niet ontevreden mee, hoor. Heb hem al jaren gehad. Maar had hier op het forum een tip gehad om Microsoft Security Essentials erop te zetten. Deze zou beter zijn. Heb ff gegoogled en idd. Dus heb nou maar de knoop doorgehakt. Avast was toch nog maar 1 week geldig, daarom.
Maar toch bedankt voor de moeite en het meedenken :thumb:!!

Graag gedaan...:) Jammer dat je Avast hebt verwijderd. Avast is qua detectie beter dan Security essentials. Maar als jij tevreden bent, dat is het voornaamste...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan