Avast virusmelding tijdens opstarten Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

GameHunter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Hallo allemaal,

Ik zou graag advies of tips hebben hoe ik mijn volgende probleem kan oplossen.
Elke keer als ik opstart geeft Avast Pro de volgende melding.
avast.jpg

Ik heb Avast een 'Trohough Scan' laten uitvoeren en hij geeft dan ook aan dat hij het verwijderd heeft.

Maar als ik dan mijn pc weer opstart geeft een een soortgelijke melding maar dan met andere letters en cijfers.

Ik heb mezelf helemaal suf gezocht op het internet op zoek naar een melding hierover maar kan letterlijk niks vinden.
Is er iemand die mijn kan vertellen wat dis is en hoe ik het weer van mijn pc af krijg?

Hopelijk wil iemand me helpen.

Vriendelijke groeten,

GameHUnter

P.S. Ik heb CCleaner er ook al volledig overheen gehaald en alles laten cleanen wat hij tegen kwam!

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik zou graag advies of tips hebben hoe ik mijn volgende probleem kan oplossen.
Elke keer als ik opstart geeft Avast Pro de volgende melding.
avast.jpg

Ik heb Avast een 'Trohough Scan' laten uitvoeren en hij geeft dan ook aan dat hij het verwijderd heeft.

Maar als ik dan mijn pc weer opstart geeft een een soortgelijke melding maar dan met andere letters en cijfers.

Ik heb mezelf helemaal suf gezocht op het internet op zoek naar een melding hierover maar kan letterlijk niks vinden.
Is er iemand die mijn kan vertellen wat dis is en hoe ik het weer van mijn pc af krijg?

Hopelijk wil iemand me helpen.

Vriendelijke groeten,

GameHUnter

P.S. Ik heb CCleaner er ook al volledig overheen gehaald en alles laten cleanen wat hij tegen kwam!

Doe eens een volledige scan met Malwarebyes Anti-malware in veilige modus http://www.malwarebytes.org/

Maak eens je map temp geheel leeg.
Alles verwijderen wat erin zit.
maak eens een screentje van lijst opstarten van ccleaner,via gereedschap>opstarten.
Mss dat het zichzelf steeds opnieuw installeerd met opstarten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan