Avast virusscanner instellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Hoe stel ik Avast zo in dat zij in de systemtray staat en actief blijft?

Avast is altijd bezig met updaten - daar hoef je niets voor te doen.
Avast gaat bij installeren volgens mij gelijk in de systray staan ( naast de klok). Mocht dit niet zo zijn ( en zo begrijp ik jouw vraag) klik dan met rechts op het avast icon en zoek naar instellingen -> voorkomen...Daar vink je - toon Avast 'tray' pictogram - aan.
Suxxes

Avast is altijd bezig met updaten - daar hoef je niets voor te doen.
Avast gaat bij installeren volgens mij gelijk in de systray staan ( naast de klok). Mocht dit niet zo zijn ( en zo begrijp ik jouw vraag) klik dan met rechts op het avast icon en zoek naar instellingen -> voorkomen...Daar vink je - toon Avast 'tray' pictogram - aan.
Suxxes

Na de installatie van Avast, moet je rebooten. Dan staan er 2 icoontjes in je Systray. Klik je op de andere (die andere.. niet de A) met rechtermuisknop. Dan klik je op " Merge with ..." (doe ik altijd daarom weet ik niet welk letter die heeft). En dan staan ze beiden gewoon altijd aan..

Zou jij (sims) aan kunnen geven waar precies in jouw handleiding staat hoe je avast in je systray kan zetten, als ie er niet automatisch in gaat staan - zoals ik al zei :(.

Ik kan het iig niet vinden

Laatst bewerkt:
gevonden op het internet

Dit kan twee oorzaken hebben. Ofwel is Avast! helemaal niet gestart, ofwel is het icoontje verborgen door Windows Automatisch Verbergen. Probeer eerst Avast! opnieuw op te starten. Kijk vervolgens of het icoontje niet verborgen staat door op het pijltje te klikken dat bij het systeemvak hoort.

Klik op start>alle programma;s>avast>Linksboven in avast menu>instellingen>voorkomen en vink hier aan "toon avast tray pictogram".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan