avast

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Zou graag willen weten wat deze foutmelding betekend van avast en hoe ik hem eventueel kan oplossen, heeft te maken met outlook.
Krijg de volgende foutmelding:
internet connectie Time out verstreken. Blijven wachten?

[ DialCtrl Exe -> mail.home.nl : 110 ].

Als ik dan nee druk dan komt deze foutmelding om de paar minuten in beeld ook als ik ja druk.
Heb avast al aangeklikt en gekeken bij outlook, daar geeft avast aan : dat deze dienst wacht op een Sub Systeem.

Met vriendelijke groeten

reaktie

Heb het geprobeerd maar krijg nog steeds die foutmelding. Het gaat inderdaad over outlook maar dan outlook express. Heb bij help van avast gelezen over ms outlook en heb bij protectie van avast de scanner eerst uitgeschakeld en kreeg weer dezelfde foutmelding als bovenstaande en heb toen de protectie weer ingeschakeld en krijg dan ook weer die foutmeding. Is het mogelijk dat U mij verder op weg kan helpen?

Met vriendelijke groeten.

Is het mogelijk dat U mij verder op weg kan helpen?
Er zijn hier vast wel meer mensen die ook avast gebruiken maar ik doe mijn best :D

Ik heb hier ook nog even gekeken en daar wordt zoiets als Outlook/Exchange uitschakelen aan gegeven (?).
Ik heb geen last van foutmeldingen, maar zo zien mijn instellingen er uit (bijlage).

Misschien is het nog wel makkelijker om gewoon avast even te uninstallen en weer opnieuw te installeren.

Is er iets veranderd in je instellingen waardoor je nu deze melding steeds krijgt? (verandering van mail programma of verbinding).

Bijlagen

• afbeelding1.jpg
    afbeelding1.jpg
    62,1 KB · Weergaven: 56
internet connectie Time out verstreken. Blijven wachten?
Wacht eens even.
Kan het ook zo zijn dat je nu even gewoon niet je post kan ophalen?
Probeer het later gewoon nog eens, het kan zijn dat er gewoon een storing bij @Home is ofzo.

**Edit**
Ik denk dat wij elkaar een beetje verkeerd begrijpen.
Outlook staat bij mij ook op "wachten op subsysteem" omdat deze service bij mij niet gebruikt wordt.
De kans is groot dat dat bij jou ook het geval is.
Zoals ik het nu zie kan je nu gewoon even niet je post ophalen.
Probeer het later gewoon nog eens, bovenstaande melding heb ik ook wel eens gehad, zal wel een storing bij je mail provider zijn of iets dergelijks.

Laatst bewerkt:
ik wacht wel

ik wacht wel even ivm eventuele storing @home maar wat ik alleen niet zo goed begrijp is dat ik wel e-mails ontvang via outlook zoals: dat er bericht is op mijn topic van dit forum. Maar ik heb geduld dus ik wacht rustig af.
In iedergeval bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groeten

ben ik weer

Heb avast verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar krijg nog steeds de zelfde foutmelding. Heb @home gebeld en er was geen storing enigste wat ze hebben gezegd was dat het aan avast ligt. Heb opgezocht wat eventueel DialCtrl.exe kan betekenen via google en kwam op een duits forum terecht en daar hadden ze het over dat iemand dan wilt inbellen via je computer maar heb kabel????????????.
Heb ook alle instellingen en verbindingen gecontroleerd van outlook maar die zijn nog precies het zelfde.
Dus ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
ps de instellingen van outlook/exchange zijn van mij precies het zelfde als zie bijlage vorig antwoord.
:confused:

reactie

Dat heb ik ook gelezen maar heb alleen geen laptop maar desktop.

Met vriendelijke groeten .

Kijk eens in Outlook Express bij ----> Extra ----> Accounts ----> Email.
Staan daar ook accounts tussen die niet meer geldig of niet meer gebruikt worden?
En dan dit nog:
Is er iets veranderd in je instellingen waardoor je nu deze melding steeds krijgt? (verandering van mail programma of verbinding).

nog niet

Heb alleen maar 1 account en verder geen andere accounts en mijn verbinding is nog steeds LAN netwerk.
Heb op de site van Avast gekeken die Admin-Frisian mij heeft gegeven en heb toen gedaan wat ze op die site hebben gezegd.
Heb bij software Avast verwijderd en als je dat doet dan kan je de instellingen wijzigen en ms outlook/exchange verwijderd want Avast heeft al een interne scanner voor e-mails en dacht: yep het is opgelost maar helaas krijg nog steeds die foutmelding.
:confused:

Met vriendelijke groeten

heb avast verwijderd

Heb het probleem opgelost door avast te verwijderen en heb er AVG als virusscanner opgezet.
Bedankt voor alle tips.

Met vriendelijke groeten:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan