Avast

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedemorgen, wie weet er raad? Ik heb Avast home edition op mijn PC. Dit werkte allemaal prima, doch sinds een paar dagen verschijnt het icoontje niet meer in mijn systray. Als ik echter naar het beveiligings centrum van mijn PC ga , geeft hij aan dat Avast is bijgewerkt en scant. Maar waar is dan het blauwe bolletje gebleven, en scant hij inderdaad wel? Als ik Avast probeer te openen via mijn desktop, scant hij alleen het geheugen en de opstart en dan sluit hij weer. Normaal gesproken moet er een console openen. Weet iemand misschien wat hier aan de hand is, en of ik een andere of een nieuwe versie moet installeren. Bij voorbaat mijn dank.

Groetjes Ed.:confused:

Zou inderdaad proberen een keer opnieuw te installeren

Dank je wel voor de snelle reactie. Dan ga ik hem opnieuw downloaden en vervangen. Thanks so much:thumb:

Maar enig idee wat dit veroorzaakt toevallig..?

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor de snelle reactie. Dan ga ik hem opnieuw downloaden en vervangen. Thanks so much:thumb:

Maar enig idee wat dit veroorzaakt toevallig..?

Helaas niet, maar doe voor alle zekerheid even een volledige scan na herinstallatie!

Goedemorgen, wie weet er raad? Ik heb Avast home edition op mijn PC. Dit werkte allemaal prima, doch sinds een paar dagen verschijnt het icoontje niet meer in mijn systray. Als ik echter naar het beveiligings centrum van mijn PC ga , geeft hij aan dat Avast is bijgewerkt en scant. Maar waar is dan het blauwe bolletje gebleven, en scant hij inderdaad wel? Als ik Avast probeer te openen via mijn desktop, scant hij alleen het geheugen en de opstart en dan sluit hij weer. Normaal gesproken moet er een console openen. Weet iemand misschien wat hier aan de hand is, en of ik een andere of een nieuwe versie moet installeren. Bij voorbaat mijn dank.

Groetjes Ed.:confused:

Hoi,

Voordat je opnieuw installeert:

Klik met de rechtermuisknop op de Taakbalk en kies 'Eigenschappen' onderin het menu.
Klik in het volgende venster onderaan op 'Aanpassen'
Kijk of Avast in de lijst staat en of erachter staat 'Altijd weergeven'.
Zo niet, klik dan op wat er wél staat en kies alsnog voor 'Altijd weergeven'

Komt Avast niet in de lijst voor, dan is het wellicht nodig te herinstalleren.

OOOOPS, ik zie dit berichtje net ...inmiddels heb ik Avast al vervangen. Maar een goede raad voor de volgende keer, dank je wel.

Hoi,

Voordat je opnieuw installeert:

Klik met de rechtermuisknop op de Taakbalk en kies 'Eigenschappen' onderin het menu.
Klik in het volgende venster onderaan op 'Aanpassen'
Kijk of Avast in de lijst staat en of erachter staat 'Altijd weergeven'.
Zo niet, klik dan op wat er wél staat en kies alsnog voor 'Altijd weergeven'

Komt Avast niet in de lijst voor, dan is het wellicht nodig te herinstalleren.
HTML:

Inmiddels blijkt alles weer naar behoren te werken. Nogmaals mijn dank:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan