AvastSafeZone Brouwser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Ik heb op mijn PC de betalende versie van Avast. Sedert enkele dagen krijg ik op mijn scherm ook een link naar AvastSafeZone Brouwser. Ik heb niet anders dan problemen daarmee en ik wil er vanaf. De vraag is simpel: hoe kan ik AvastSafeZone brouwser van mijn PC verwijderen? Met Revo Uninstaller Pro lukt het in elk geval niet. Heb op Google naar een oplossing gezocht en waarschijnlijk ook gevonden maar de kennis van Engels is bij mij absoluut niet denderend. Wie geeft mij raad?

Hoi.

Ik heb dit ook gehad met de gratis versie. Je kunt de savebrowser verwijderen door naar het configuratiescherm te gaan. Te klikken op "Programma's en onderdelen", selecteer dan Avast Antivirus, en klik op "Wijzig".
Klik daarna op "Wijzigen" waarna je de Safezone Browser uit kunt vinken.
Klik daarna op "Wijzigen" om de deïnstallatie in gang te zetten.

Succes ermee.

heb hier ook al paar pc's binnen gekregen met hetzelfde probleem, schandalig dat dit zelfs gebeurt met een betalende versie.
ik mailde avast hierover, maar een antwoord ?? :rolleyes:
En idd, de oplossing van Frisian werkt, alleen is dat niet voor de leek weggelegd.

Een betalende versie wil ik ook wel! :P

Ik had altijd de gratis versie tot ik een aanbod kreeg voor een betalende voor € 9,99/jaar en ik heb dan een upgrade gedaan naar Avast Pro. Dan is die miserie begonnen. Maar . . . . . dank voor de goede raad Frisian want OEF . . . . ik ben ervan af.

Graag gedaan en mooi dat het gelukt is.
Enne, die betalende versie wil ik ook wel ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan