Status
Niet open voor verdere reacties.

Trustno1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 okt 2000
Ik heb een paar avatars van het internet gehaald en wil deze nu aan mijn gebruikersnaam koppelen. Hij komt er wel bij te staan, alleen de animatie is eruit. Weet iemand hoe je een bewegende avatar moet plaatsen. En heeft iemand nog een leuk site waar je die vandaan kan halen.

Trustno1 zei:
Hij komt er wel bij te staan, alleen de animatie is eruit. Weet iemand hoe je een bewegende avatar moet plaatsen.
Als je een animated gif plaatst als avatar hoort die gewoon te bewegen.
Heb je het plaatje wel opgeslagen als GIF?

Guus.

Ja dat heb ik gedaan. Als ik hem in acdsee bekijk beweegt hij wel. Alleen niet op deze forum.

Als je jou gifje eens rechts aanklikt, openen met, en dan internet explorer aanklikt, wat krijg je dan?

Tocht lijkt het me dat je iets mist.
Kun je em eens als bijlage posten? Eventueel als zip

Als ik hem als avatar probeer te gebruiken krijg ik deze melding:
Your file of 20,9 KB bytes exceeds the forum's limit of 19,5 KB for this filetype.

Ik heb hem geopend in Adobe CS2 en nogmaals opgeslagen als gif. En zie het resultaat.
(Ik zet em dadelijk weer terug. Vind m'n eigen avatar veel mooier.....)

Laatst bewerkt:
Oh nee deze bedoel ik:

Laatst bewerkt:
Heb dat ook, alleen niet met alle avatars. Onlangs een nieuwe avatar geplaatst, deze uil dus. Had diverse andere uilen die wél bewogen alleen niet op dit forum. Heb van alles uitgespookt en nagekeken zoals o.a. hier wordt wordt aangeven: *klik* Dus ik ben mede benieuwd naar de oplossing...:)

Jajaja, en hoeveel moet ik er nog voor je verbouwen?

Je avatar was 61 x 40 pixels.
Let op: de maximale toegestane grootte is 19,5 KB óf 60 bij 60 pixels. (welke dan ook kleiner is)

Ik heb em verkleind naar 60 x 39
Nu werkt het prima.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat het je weer gelukt is :)
Ik zet de mijne gauw weer terug :)

Ik heb hetzelfde nou ook met animatie shop van paint shop pro gedaan en dat werkt ook :thumb:
Bedankt voor je hulp.

Nou ja, jouw probleen opgelost Trustno1, ik heb een vermoeden dat sommige avatars zó bewerkt zijn dat ze voor anderen 'onbruikbaar' zijn geworden. Ik kom er eens nog wel achter hoe dat in elkaar steekt. :)

Ok, Gezina, plaats jij ook maar een zipje dan.
Zal ik me goeie bui nog eens voortzetten.
Kom maar op met je gifje.

Paul-RT zei:
Ok, Gezina, plaats jij ook maar een zipje dan.
Zal ik me goeie bui nog eens voortzetten.
Kom maar op met je gifje.
Ha ha, heb die dwarse uiltjes toen accuut gedelete, was het goed zat. Maar alle methoden die jij hebt uitvoerd en in de gegeven link had ik al gedaan, het blijft een raadsel. Mocht ik van avatar willen veranderen en ik vind wéér zo'n onbeweegbaar ding dan meld ik mij alhier of open een nieuw topic. Bedankt alvast voor je bereidwilligheid Paul-RT. :thumb:

gezina zei:
Had diverse andere uilen die wél bewogen alleen niet op dit forum.
Zie je je uil hier ook niet knipogen?

attachment.php

:)

Guus.

Laatst bewerkt:
Toch vind ik die van jou zo ook heel mooi hoor Gezina.....:D

Ha ha die Guus, ook leuk :D, maar ik laat het maar zo, lekker grijs en errug rustig...:cool: Thnx Trustno1. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan