HunterP
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 jun 2008
Als je de avatars nu eens een jasje van een <div> geeft met de standaard-hoogte,
Zo'n antwoord had ik eigenlijk wel verwacht

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de avatars nu eens een jasje van een <div> geeft met de standaard-hoogte,
.smalltext div { background: fuchsia; height: 100px; }
Een speurtocht over de rest van de pagina leerde, dat er verder nergens een mooie fuchsia kleur kwam opduiken. Zolang dat zo blijft (d.w.z. er is niet elders een <div class="smalltext"> met een kind-<div> die beïnvloed zou kunnen worden door onze hoogte), ziet het er naar uit dat het opgelost is. *)
Zeker, maar dan zit er geen <div> in het element van de class="smalltext" > vormt hier geen probleem.Ten eerste kom ik ".smalltext" wel een 2e keer tegen
Ja, dat zou wel een serieus probleem kunnen zijn.Bovendien kent het forum natuurlijk ook ander soort pagina's, zoals de index, board-listings, etc en ik heb die .smalltext zeker op meerdere plekken gezien.
div.smalltext div { background: fuchsia; height: 100px; }
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.