AvenueA, inc

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Wie kan mij vertellen hoe je AvnueA, inc op je computer krijgt ondanks byzondere beveiliging?? En nog mooier zou zijn hoe krijg je het eraf?? Blokkeert de opstart van IE met deze pagina reageert niet

avenueA, inc

Dat zal ik je vertellen Wim. De eerste topic gaat specifiek over Spybot 1.4 wat ie aan geeft te doen maar wattie niet doet!, met als voorbeeld AvenueA, inc omdat ik op dit moment geen ander voorbeeld heb. Dus spybot haalt er wat uit en dan vervolgens verandert er niets! En als ik het dan toch over AvenueA, inc heb wil ik specifiek hier een draadje over openen omdat dit een wel zeer vervelend dingetje is. Blokkeert namelijk volledig de opstart van IE!!, lijkt mij een ernstig en groot genoeg probleem om een topic apart over te openen. Hopelijk krijg je er geen last van en krijg ik op tijd een oplossing voordat anderen er ook problemen mee krijgen. Vorige keer moest ik formateren en het lijkt er op dat het nu weer moet en dat ondanks alle beveiliging die ik heb. Als jij weet hoe ik eraan kom en misschien ook weet hoe ik er van af kan komen dan graag HIER je antwoord. In hijack zie ik niets byzonders.

Ook in de andere topic heb je het over AvenueA, inc, die IE blokkeerd.
Ondanks dat je nu aangeeft dat het maar een voorbeeld is, mag je daar verder gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan