avg 6.0 of 7.0

• Onderwerp starter Onderwerp starter dj_sj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_sj

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
welke virusscan is het beste???/:D 6.0 of 7.0 (AVG)

zijn deze virusscans ook in kominatie met firewall???

ik ga zelf voor Kaspersky Anti Virus in "kominatie" met Sygate P. Firewall. Werkt perfect:)

waar?

hej je misschien een link voor alle 2???
zijn ze een beetje makkelijk in gebruik???

(met 't plaatje is trouwens [eindelijk] gelukt)

Ik heb tegenwoordig ZoneAlarm Security Suite. Lekker licht en firewall+virusscanner in één.

@Megabit is dat nou gratis of niet?

Geplaatst door megabit
Ik heb tegenwoordig ZoneAlarm Security Suite. Lekker licht en firewall+virusscanner in één.

Bij jou dus geen problemen? Hier regent het klachten...

Ik heb helemaal geen problemen met ZoneAlarm (misschien omdat ik er geen virusscanner bij heb)

Maja, ik gebruik gewoon Norton...

Geplaatst door T._de_vries
Ik heb helemaal geen problemen met ZoneAlarm (misschien omdat ik er geen virusscanner bij heb)

Maja, ik gebruik gewoon Norton...

Ik heb ook geen problemen met ZoneAlarm Pro 4.5, maar in de link die ik gaf gaat het over de nieuwe versies van ZA (o.a. die waar ook een virusscanner in zit). Met die nieuwe versies hebben veel mensen ernstige problemen.

Mja, ik zou ook nooit meteen die virusscanner gebruiken die net uit is... Eerst altijd even de berichten afwachten of het goed werkt enzo...

Ik blijf gewoon lekker Norton AV 2004 gebruiken... ;)

Geplaatst door T._de_vries
Mja, ik zou ook nooit meteen die virusscanner gebruiken die net uit is... Eerst altijd even de berichten afwachten of het goed werkt enzo...

Ik blijf gewoon lekker Norton AV 2004 gebruiken... ;)

Het verbaasde me dat er zoveel klachten over waren. Ik probeer meestal wel nieuwe virusscanners uit. Als het troep is gooi ik het weer weg. Maar heb met ZoneAlarm Security Suite nog geen problemen gehad.

Huhuhm, ik moet toch even mijn mening over ZoneAlarm Security Suite herzien. Eigenlijk sinds ik in dit topic mijn vorige bericht had geplaatst, begon mijn pc steeds vast te lopen. Even op spyware, virussen etc. gecontroleerd maar niets gevonden. En wat zie ik toen mijn grote schrik in de logboeken:evil:? Jawel, ZoneAlarm is de boosdoener. Meteen verwijderd en weer het oude vertrouwde maar werkende Norton geinstalleerd.

//ik bedoelde 'wat zag ik toen':o

Laatst bewerkt:
:evil: ****ZoneAlarm.. heb het een tijdje gebruikt, kreeg wel problemen met PC maar dacht dat dat niet aan ZoneAlarm zou liggen... ging ik toch maar een keer in de logboeken snuffelen en wat bleek?:evil: ja inderdaad:(

he

hanziepanzzer zou je mij een link willlen geven voor de virusscan en firewall die jij gebruikt want als ik het bij google zoek kom ik wel op de site maar kan ik het nergens downloaden en die firewall ook niet:cool:

en er zijn verschillende welke gebruik jij??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan