avg 7.1 uitgeschakeld in Beveiligings centrum

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleen40

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
:confused: ik zag net dan mijn avg uitgeschakeld staat in het beveiligcentrum, nou las ik op internet dat 7.1 niet herkent word.
Hoe kan je deze inschakelen onder in me balk staat hij gewoon.
De update worden ook iedere dag opgehaald.
Ik kan hem ook op niet gecontroleerd zetten maar doet hij dan zijn werk nog?
Of kan ik beter de AVG free nemen

marleen

marleen40 zei:
ik zag net dan mijn avg uitgeschakeld staat in het beveiligcentrum
onder in me balk staat hij gewoon.
De update worden ook iedere dag opgehaald.
Ik kan hem ook op niet gecontroleerd zetten maar doet hij dan zijn werk nog?
Over de werking van AVG hoef je je in dit geval geen zorgen te maken - die werkt goed.
Niet AVG, maar de herkenning van AVG staat uitgeschakeld.
Die herkenning zorgt er ten onrechte voor dat bij opstarten de melding verschijnt dat er geen virusscanner is geïnstalleerd - een fout in Microsoft's Beveiligingscentrum, niet in AVG. Zolang deze fout niet is verholpen is dit de juiste instelling.
Zolang het icoontje van AVG zichtbaar is en je updates opgehaald en geïnstalleerd worden hoef je je dus geen zorgen te maken.
Verander verder dus niets aan je instellingen.

Laatst bewerkt:
Guus abc zei:
Over de werking van AVG hoef je je in dit geval geen zorgen te maken - die werkt goed.
Niet AVG, maar de herkenning van AVG staat uitgeschakeld.
Die herkenning zorgt er ten onrechte voor dat bij opstarten de melding verschijnt dat er geen virusscanner is geïnstalleerd - een fout in Microsoft's Beveiligingscentrum, niet in AVG. Zolang deze fout niet is verholpen is dit de juiste instelling.
Zolang het icoontje van AVG zichtbaar is en je updates opgehaald en geïnstalleerd worden hoef je je dus geen zorgen te maken.

ok dan ik ben gerust gesteld harstikke bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan