avg 7.5 PROBLEEM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Santana

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
Wanneer AVG een melding geeft dat een bepaald programma verbinding zoekt met internet dan zie je een scherm met de vraag of je dat wilt toestaan of niet. Echter slaat op datzelfde moment mijn pc vast. Heel irritant en volgens mij is het ontstaan nadat ik een image met norton ghost wilde maken. Norton ghost heb ik al verwijderd en avg ook en deze avg weer opnieuw geinstalleerd en ook al ccleaner gebruikt maar alles zonder oplossing.

zet anders even tijdelijk je firewall uit en probeer het opnieuw...

Het gebeurt telkens als je van AVG een melding krijgt dat een programma toegang tot het internet wil?

zonder firewall is er geen probleem, maar uitzetten is ook geen optie.
En het gebeurt iedere keer als avg een melding geeft bij toegang verlenen tot het internet.
Dat kan een nieuw programma zijn of met een update van een bepaald programma.

Laatst bewerkt:
Doe even het volgende:

#. Download ATF cleaner (by Atribune)
  • Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.
    Op het tabblad "Main", plaats je een vinkje bij Select All.
    Klik op de knop Empty Selected.

Gebruik je ook Firefox als browser:
    Klik op tabblad "Firefox", plaats een vinkje bij Select All.
    Wil je de door Firefox opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
    (dit verwijdert het vinkje bij "Firefox saved passwords")

Gebruik je ook Opera als browser:
    Klik op tabblad "Opera", plaats een vinkje bij Select All.
    Wil je de door Opera opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
    Ga naar het tabblad "Main" en klik op de knop Exit om het programma af te sluiten

Beetje onduidelijk,welke geeft de melding?

AVG virus
of
AVG antiespyware

Wanneer AVG een melding geeft dat een bepaald programma verbinding zoekt met internet dan zie je een scherm met de vraag of je dat wilt toestaan of niet. Echter slaat op datzelfde moment mijn pc vast. Heel irritant en volgens mij is het ontstaan nadat ik een image met norton ghost wilde maken. Norton ghost heb ik al verwijderd en avg ook en deze avg weer opnieuw geinstalleerd en ook al ccleaner gebruikt maar alles zonder oplossing.

Norton goed verwijderd ?

http://service1.symantec.com/SUPPOR...9163ea0b7308d62d80256fe000519e78?OpenDocument

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan