AVG 8.0 computer start steeds opnieuw op

• Onderwerp starter Onderwerp starter nepo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nepo

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2003
Computer start steeds opnieuw op

Hallo, wanneer ik bv een volledige systeemscan wil draaien met de nieuwste AVG8.0 start de computer iedere keer keer na ongeveer een halve minuut zichzelf opnieuw op, hij is dan bezig met het register te scannen, ook als ik bv een hijackthis logje wil maken start ie opnieuw op, weet iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt! :thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Nee geen antwoord op je vraag. Ik weet wel dat het niet normaal is.

Je zou kunnen kijken of je de fout makende module kunt uitschakelen. Dit is echter geen oplossing voor je probleem.

Ik weet niet of je in de instellingen aan het rommelen bent geweest. Als dat zo is, dan kan je net wat fout hebben staan. Een reset naar de fabrieksinstellingen zou dan kunnen werken.

Volgens mij logt AVG standaard. Misschien kan je de fout daar terugvinden, en deze eens plaatsen.

Ik heb deze hergebruikte tip en weet niet meer over welke versie het hier gaat.

Deze instelling wordt zo nu en dan wel eens veranderd om onduidelijke reden.

Start Control Center met de knop aan de linker kant.
Maak het onderdeel Update Manager zichtbaar door het zetten van een afvinkje in het View.menu bij Components en kies, als je dat voor elkaar hebt, de knop Properties rechts onderaan terwijl de component Update Manager is geselecteerd maar als je dat component niet zichtbaar wilt hebben kan je ook alleen op het woord Update Manager klikken in het genoemde View menu bij Components en zo onmiddelijk bij de instellingen komen. Zet het afvinkje bij Update Immediately en daaronder bij Require Confirmation by the User.
Ik denk dat dit bij jou anders was. Moeilijk te vinden trouwens.

Probeer ook eens om het register te ontdoen van fouten, rommel en ongeldige waarden. Hier zijn bepaalde programma's voor. Heeft Windows recent nog een systeemherstelpunt gemaakt dan kan je het register eventueel later nog herstellen als het niet goed gaat.

Hallo, wanneer ik een volledige systeemscan wil draaien met de nieuwste AVG8.0 start de computer iedere keer keer na ongeveer een halve minuut zichzelf opnieuw op, hij is dan bezig met het register te scannen (bij het alleen scannen van specifieke delen heb ik nergens last van maar dan wordt het register ook niet meegenomen), weet iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt! :thumb:

Heb je vóór AVG nooit andere antivirussystemen gehad ? Zoals Norton of zo ? Zo ja, volledig verwijderen met de speciale verwijderingssoftware anders krijg je conflicten met oa AVG of gelijkaardige nieuwe soft. De nodige verwijderingssoft vind je hier wel ergens.
Been there, seen it, done that...
Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan