AVG Anti Virus - 9.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sharon2704

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2010
Hallo,

Ik heb al enkele jaren goede ervaringen gehad met het virus scanner AVG.

Vorig jaar had ik voor 1 jaar het AVG Virus scanner pakket gekocht. Totaal geen problemen! De computer(s) waren niet traag en hij deed netjes zijn werk.

In Januari/Februari was mijn abonnement verlopen en dus wilde ik weer verlengen. Ik kreeg ook nog korting en dus betaalde ik dezelfde prijs, maar dan voor 2 jaar i.p.v. 1 jaar.
Dus ik download datgene wat nodig is (nadat ik de oude heb verwijdert) en ik krijg binnen een week het installeer schijfje. Dus ik probeer het dus te installeren, maar hij gaf op de laptop dus een fout aan. Ik kan nergens de fout vinden en dus mail ik de Help/support service. Deze geeft mij de tip om ervoor te zorgen dat ik de administrator rechten heb en anders moest ik het in de mail meegeleverde bestandje even gebruiken. Ik heb die rechten als administrator, dus ik gebruik dat bestandje. Hij doet zijn ding en hij geeft aan dat het succesvol is. Dus ik opnieuw opstarten en weer dat ding proberen te installeren...
Wederom geeft hij een fout aan, maar dit keer een andere...Ik weer mailen...zeggen ze dat ik op de website even moet kijken bij 'vragen'. Daar stond idd wel het antwoord, ik weer zo'n ****** bestandje downloaden en zelfs dat kan ik niet eens openen!

Het resultaat? Onveilig internetten en veel van de standaard programmaatjes doen het niet, zoals Audio service en bluetooth. Ik heb Systeem Herstel geprobeert en zelfs dit werkt niet, want hij geeft aan dat er onvoldoende opslagruimte beschikbaar is om de bewerking te voltooien! Dus is 96 GB ruimte nog te weinig?!?!!!

De computer van mijn vader (gewone desktop) begon ook te flippen alleen deze werd traag en opende alle bestanden pas na een kwartier of 30 min. Terwijl de installatie wel goed ging zonder fouten...

Mijn laptop is niet traag wat betreft bestanden openen (zoals documenten e.d.) maar ik heb dus geen geluid en kan geen systeem herstel o.i.d. doen.
Het is een wonder dat ik nog internet heb!

Of er is iets gruwelijk mis met dat installatie schijfje of ik heb iets gruwelijk fout gedaan.
Ik weet in elk geval niet meer wat ik moet doen.

Weet iemand hier raad?

Gr. Sharon

P.S: Asl reactie van het Support service van AVG kreeg ik als antwoord - wij hebben nog nooit eerder gehoord dat AVG audioservices uitschakelde....lekkere hulp!

Tja .... vét probleem dus. Maar of het nou echt aan AVG ligt .... ??
Wellicht had je de eerdere (gekochte) versie, dus met de licentiecode, niet moeten verwijderen.

Ik heb trouwens na jaren gebruik van een gekocht security-pakket sinds een jaar of drie AVG-free en dat bevalt me ook - nog steeds - prima.

De oplossing? Ik zou het niet weten.
Als je inderdaad niet terug kan naar een herstelpunt voordat je met het gehannes rond AVG begon denk ik dat je een recovery van de laptop moet uitvoeren.

Is idd een giga probleem...

Ik heb het recovery center van Vaio raadgepleegd, maar deze werkte ook opeens niet meer...ik probeer het nog eens, maar ik word hier wel stapel gek van:(:confused:

Ik overweeg om mijn video/audio/foto en games bestanden allemaal op een externe hard disk te zetten en de laptop helemaal te 'reinigen'. Ik betwijfel ook of het wel AVG is... Er is iets misgegaan met het installeren. Wellicht de verkeerde opslagmap gebruikt, who knows:confused:

Ik heb Windows Vista, misschien ligt daar het probleem ook wel. Ik weet het zo niet. k weet wel dat ik hier niet te lang mee wil zitten...simpel zat

Bedankt voor de moeite:thumb:

Sharon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan