avg antivirus 7.0.308 mogelik verouderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
sins een paar dagen krijg ik dit bericht van windows beveiligingscentrum. ook is het icoontje van avg zwart-wit:( als ik update klik zegt hij dat ik de laatste updates heb, blijkbaar niet. als ik op het controlepaneel kijk zie ik het volgende staan: Internal Virus Database: Internal Virus Database is out of date:confused: volgens mij is het idd verouderd, want kheb al weer een ongewenste searchbar vast in internet explorer(gelukkig niet die blauwe want kheb daar het een en het ander voor moeten doen om die weg te krijgen:D) is het een fout in AVG? hebben jullie dit ook?
 
Controleer gewoon handmatig op updates, dus vanuit het AVG control center, de knop 'check for updates' aanklikken.

In het control center kan je ook zien (rechts onderin) welke virusdatabase je nu hebt, als het goed is 266.10.3, datum 25-04-2005
 
Die searchbar heeft toch alles met spyware te maken voornamelijk.
Scan je wel op spyware zo ja met welke programma's?
 
ik scan met ad-ware, spybot, spywareguard en spywareblaster, dus hier zal het niet aanliggen:p handmatige updates heb ik al gedaan
 
Geplaatst door skelle
ik scan met ad-ware, spybot, spywareguard en spywareblaster, dus hier zal het niet aanliggen:p handmatige updates heb ik al gedaan

Niet alle spy/adware laat zich verwijderen door deze programma's, soms is daar een HiJackthis log voor nodig.

En als je handmatig update, komt er dan ook daadwerkelijk een update binnen??
 
Oke das prima :thumb:
Ik had alleen de indruk dat je dat niet had omdat je nog wel eens last van spyware had.
En idd sommige spyware laat zich niet zo makkelijk verwijderen.
 
ik heb een hijackthis log op ASO forums geplaatst zowat een uur geleden en als ik update zegt hij: dat ik de laatste updates al binnen heb:confused: wat kan ik nog meer doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan