AVG antivirus free ed. 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belinda S

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Tot nu toe werkte AVG anti virus probleemloos, AVG adviseerde nu om 2012 te installeren.
Heb met Revo uninstaller de versie uit 2008 verwijderd en de nieuwe versie 2012 getracht te installeren. Alles leek goed te gaan maar ik kreeg op het laatst een foutmelding waar ik niets mee kan (begrijp niet wat bedoeld wordt)
In het beveiligingscentrum zie ik dat het toch lijkt te werken maar het programma zelf wil niet opstarten.
Ik werk nog met XP met alles wat daar bij hoort.
Voor de duidelijkheid heb ik als bijlage twee schermafdrukken gevoegd.
Wie kan mij verder helpen?
bvd
Belinda

Vermoed dat er toch nog een verborgen restje zit van de oude instal van avg.
Avg heeft trouwens zelf removal tools.
Probeer die eerst eens en doe dan een nw instal van 2012.

Hi jackall,
De removal tool gebruikt en toen weer een nieuwe instal van 2012 gedaan maar helaas aan het einde weer dezelfde foutmelding.
Het programma is ook niet terug te vinden in program files, ik weet niet wat er nu precies fout gaat.
Wat betekend nu precies die fout melding?
Enig idee hoe ik nu verder moet gaan?
bvd voor de moeite in deze.
Belinda

Misschien dat deze link je op weg helpt.

Alle hulp ten spijt en ook na het lezen van en uitvoeren van faq.num-4389 wil het niet lukken om de free version van AVG te installeren, alles lijkt goed te gaan maar aan het einde toch steeds weer het fout bericht.
Ik heb als laatste alles verwijderd wat met AVG te maken heeft (ook uit het register) en het toen nogmaals geprobeerd maar nu geef ik het op.
Er is op deze computer iets wat niet in orde is want op mijn andere computer werkt het wel! - maar wat er precies niet klopt kan ik niet achter komen.
Voor de rest werkt alles op deze computer naar volle tevredenheid behalve dan dit onderdeeltje.
Desondanks toch mijn hartelijke dank voor alle goede tips en verwijzingen.

Met vr. groeten,
Belinda

je kan het beste maar de nieuwste van microsoft zelf hebben
microsoft security essentails
downloaden zelf door microsoft aanbevolen

dat is en blijft toch het best :haha:
gr,Dark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan