AVG Antivirus free

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimvanderwoude

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Ik had ineens slecht internet op een bepaalde plek waar ik normaal niet zoveel last van heb ( het is een blackspot ). Dus ik dacht ik doe even mijn virus scanner er overheen, en jawel 8 gevaarlijke threats gevonden. Nu is dus het probleem ik kan ze niet verwijderen.

Hier de afbeelding:
AVG.png

Hoe kan ik dus alsnog verwijderen?

Alvast bedankt!:thumb:

Start de computer in veilige modus en probeer het dan nog eens.

als ik het zo zie wil avg in eerste instantie de betalende versie verkopen ...

Er bestaat geen betalende versie. Wel een versie die je moet betalen ;)
Deze is gratis. Gewoon even lezen wat je aanvinkt, ook tijdens het installeren.
http://free.avg.com/nl-nl/free-antivirus-download

Maar dat staat los van het probleem van TS.

Laatst bewerkt:
Oke ten eerste, ik heb nu een volledige proefversie van AGV geinstalleerd en hij geeft hetzelfde probleem. Ik heb altijd gewoon het kunnen verwijderen. er is een bepaald bestand wat 8 geinfecteerde theats geeft en ik kan het niet verwijderen, het heeft extra aandacht nodig.

Iemand anders nog een idee hoe ik er vanaf kan komen?

Van die afbeelding in de eerste post wordt niemand iets wijzer.
Klik eens op Details, Detecties, Rapport archiveren voor meer informatie.
Als dat ook niet veel helpt, AVG verwijderen en een andere AV zoeken.

Ik heb een tijdlang geprobeerd met AVG te werken...het prog blijft conflicteren met allerlei andere programmas.
Een wijs mens heeft mij geadviseerd om alles kwa beveiliging over te laten aan Adaware en geen andere progs ernaast.
Dit werkt zeer ok. Adaware heeft tegenwoordig een uitstekende virusscanner aan boord naast de malwarebestrijder.
Verder heb ik de firewall van win 7 draaiende en dat alles beschermt me uitstekend!
Btw: ook voor Adaware geldt dat je goed moet opletten bij de installatie...gewoon de free download en laat je niet afleiden.
sxxs

Laatst bewerkt:
een tip kan ik je geven maar ik weet zelf niet of ik hier links mag posten? Dus admins sorry als dit niet mocht!
Mod edit: link verwijderd
Deze anti-virus werkt 100% beter dan AVG ik heb nu al 5 jaar AVG en sinds ik BitDefender heb ben ik enorm blij!

Laatst bewerkt door een moderator:
@Samdeezel Zoals je kan lezen is het niet toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan