AVG-emailscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
NA het binnenhalen via Outlook express blijft het icoontje van AVG (naast de andere AVG icoon) in de taakbalk rechtsonder draaien en een venstertje daar direct boven blijft zichtbaar. Daarin staat onder andere: message wordt gecontroleerd, 100%. Geen ander bericht wordt gedownload. Na resetten is het “draaiende” icoontje weg. Lijkt me niet de juiste manier. Op welke wijze kan ik het echt verhelpen?

En als je dan opnieuw je Postvak IN laadt, blijft het tekentje dan ook staan?

Op het moment dat in het venster 100% wordt aangegeven, krijg je een toontje en geeft OE aan dat er bijvoorbeeld 3 nieuwe berichten binnengehaald zijn. Vervolgens naar IN en ze staan er. Lezen is daarna mogelijk, maar AVG blijft draaien. Ik merk op, dat ik eerst middels mailwasher op de server kijk. Het heeft overigens nimmer problemen opgeleverd.

De e-mail scanner blijft dan draaien, maar als je Outlook Express even helemaal afsluit?
Dat je eerst op de server kijkt, lijkt me geen probleem, het gaan om de scanner voor de mail die op dat moment wordt binnengehaald.

Door welke oorzaak dan ook, het probleem heeft zich opgelost. In ieder geval ik ben daar niet debet aan geweest.

Magische krachten!:D

Je mag de vraag rechtsonderaan op Vraag is opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan