AVG en e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilhelmus2702

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2008
Mijn AVG (de betalende van 2008) blijft berichten van veilige afzenders (ik heb ze hieronder geplaatst) zetten onder "ongewenste e-mail"; hoe kan ik dit verhelpen? Is het eigenlijk wel nodig dat AVG berichten scant en ze plaatst naar "ongewenste e-mails"?

Dat AVG de inkomende berichten scant lijkt me zeer wenselijk... [virus risico]. Bij een verkeerd beoordeelde email kun je klikken op "markeren als gewenst" , daarna komt de afzender op de "good guys" lijst.... Je kunt dit ook handmatig instellen....

Probleem is dat de mailscanner zaken als Humo, Het Laatste Nieuws enzo bestempeld als spam. Ik heb nu bij "extra", "Opties voor ongewenste e-mail" "laag" aangevinkt, zodat nu alleen nog de duidelijkste gevallen van ongewenste mails naar de map voor ongewenste mail verplaatst worden. Volstaat dit ter bescherming en om berichten die echt spam zijn tegen te houden? Ik vind het raar dat als ik deze personen of domeinen toevoeg aan "veilige afzenders" en ik de mogelijkheid "alleen veilige afzenders" in Windows mail aanvink, dat deze dan nog verplaatst worden naar "ongewenste mail".
Ik kan ze erna uiteraard wel verplaatsen naar postvak in, maar is nogal dom hé.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan