AVG en Norton kan ik niet updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thechib12

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
Mensen , is dit goed, want mijn computer doet erg raar.
als ik een snelkoppeling van een schijf op bureau plaatst geeft ie melding, ik kan avg en norton niet meer updaten

Laatst bewerkt door een moderator:
Helpmij kijkt geen Hijackthis logjes meer na. Daarom de log hier verwijderd.

Je geeft aan AVG en Norton. Twee virusscanners veroorzaken conflicten. Zou er eerst eentje verwijderen.

Sorry, maar het is me niet echt duidelijk wat je hiermee bedoelt. Heb je ze geprobeerd te verwijderen?

ik heb ze allebei gehad, ik kan neit meer updaten, nietm eer internetten, eerst wel, toen wist ik wel wat er aan de hand was, het leek niet op een trojan want dan krijg je van die vage popups, kan imand me helpen wat ik moet doen? of heeft iemand hetzelfde probleem

Het is allemaal gelukt,
ik had 11 malwares,
ik was helemaal overstuur want ik kon niks!
ik heb die hele pc bij elkaar gewerkt( moeilijk voor iemand van 13:-))
dus ik werd helemaal gek van die malwares, maar door dit forum is het weer goed gekomen
HELPMIJ ROCKS!

....het leek niet op een trojan want dan krijg je van die vage popups

Er zijn genoeg trojans die juist onopgemerkt willen blijven en echt geen popups laten zien. Die willen bijvoorbeeld gegevens stelen en doorsturen.

De trojans die wél van die vage popups laten zien zijn in de meeste gevallen om de gebruiker te laten geloven dat het systeem geïnfecteerd is met allerlei enge dingen en dat men product X moet kopen om dit te verhelpen.

Het is echt niet zo dat je altijd wel "merkt" dat je systeem geïnfecteerd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan