AVG firewall blokkeerd verbinding maken met extern bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emiel1986

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Berichten
6
hallo,

ik heb op mijn pc AVG 7.5 (netwerkversie) geinstalleerd.
Nu zou ik graag via een andere pc verbinding willen maken met mijn eigen pc(verbinding maken via extern bureaublad)

Dit gaat goed wanneer ik de Firewall van mijn AVG virusscan op me eigen computer uitzet. Op het moment dat ik deze aanzet krijg ik de volgende foutmelding:

De client kan geen verbinding met de externe computer maken. Mogelijk is de computer niet op externe verbindingen voorbereid of is de computer te druk bezig om nieuwe verbindingen te accepteren. Er kan ook sprake zijn van een netwerkprobleem. Probeer later opnieuw verbinding te maken. Neem indien het probleem blijft bestaan contact met de systeembeheerder op.

Weet iemand hoe ik een uitzondering kan toevoegen ( dus poort 3389 open zetten) in de instellingen van mijn firewall? ik kom er namelijk zelf niet meer uit.
alvast bedankt.

met vriendelijke groet,

Emiel van der Wielen
 
Dus je wilt poort 3389 openzetten op je firewall van AVG?

Kijk eens bij de opties / instellingen of iets in die richting. Vaak staat poorten openzetten onder advanced.
 
Bij Toepassingen staan programma's die naar internet willen, maar de poorten.... Ga eens naar tabbald Systeem en/of Netwerken, mischien staat daar iets.
 
Klik eens bij tabblad Systeem op Regel toevoegen, mischien staat daar wat met poorten.
 
dit zou het inderdaad wel eens kunnen zijn, ik heb op regel toevoegen geklikt en dan kreeg ik het volgende schermpje:
http://img180.imageshack.us/img180/9484/isdithetqp2.jpg

ik kan linksboven kiezen tussen toestaan(deze wordt het dan) en blokkeren maar welke moet ik nemen in die lijst?.:shocked:

beetje late reactie maar moest werken vandaag.

alvast bedankt!
 
Ha ben ik weer,
Klik eens bij dat scherm linksonderaan op Nieuwe service en laat daarvan ook een plaatje zien.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan