AVG free edtion installation failed

Status
Niet open voor verdere reacties.

tironneke

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Ik heb AVG free edition gedownload alleen krijg ik het niet geinstalleerd. Ik krijg de melding Er zijn onvoldoende systeembronnen beschilbaar om aan de aanvraag te voldoen (1450) Warning: Action failed for registry value HKLM/SOFTWARE/Classes/Component Categories/ 56FFCC30-D398-11DO-B2AE-OOAOC908FA49: 409 registry value toegang geweigerd.
Wat kan ik nu doen, ik heb een gratis antivirusprogramma nodig. In het verleden ooit AVG gebruikt en nooit problemen gehad.

Misschien zou je de installatie kunnen proberen in de Veilige modus.
Deze modus wordt vooral gebruikt om virussen beter op te kunnen sporen, voor dit soort problemen zou het ook kunnen helpen.

Maar je hebt dus op dit moment geen enkel anti-virusprogramma geinstalleerd staan?

Misschien zou je de installatie kunnen proberen in de Veilige modus.
Deze modus wordt vooral gebruikt om virussen beter op te kunnen sporen, voor dit soort problemen zou het ook kunnen helpen.

Maar je hebt dus op dit moment geen enkel anti-virusprogramma geinstalleerd staan?

Ja ik had Norton nog in gebruik, maar mijn abonnement verliep bijna. Ik heb inmiddels AVG nog een keer geprobeerd en om de een of andere onverklaarbare wijze is het nu wel gelukt. Bedankt voor je reactie.

Mooi dat het toch gelukt is.:)
Dan mag je de vraag rechtsonder op Vraag is opgelost zetten.
Succes met AVG verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan