avg free verdwenen, nu niet meer te instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

beaterz

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2010
Berichten
32
hallo allemaal,

ik had eerst een probleem met avg free 2010, namelijk het pictogram was uit het systeemvak rechts onderin verdwenen en als ik op het pictogram op bureaublad drukte gebeurde er niks. om dit op te lossen wou ik avg free 2011 downloaden, echter elke keer dat ik het downloaden werd het gelijk gedeletet. ik heb dus denk ik een virus. na veel gedoe heb ik uiteindelijk de instalatie zo ver gekregen dat ik mijn computer opnieuw moest opstarten. echter na opnieuw opgestart te hebben gaf de installatie na enkele seconde een error. deze error heb ik opgeslagen in een log file ik heb hem op megaupload gezet: http://www.megaupload.com/?d=R4FQ01WO als iemand mij kan helpen graag.

alvast bedankt.
 
Ik zou er gewoon lekker Microsoft Security Essentials op zetten en misschien eerst scannen met mbam+superantispyware. Anders nog eens een logje plaatsen van hijackthis OP EEN ANDER FORUM OMDAT HET HIER NIET MAG VAN DE MODS. En trouwens dat bestand is een .cab file?
 
Hoi,
bij deze aanbevolen AvastFree ben ik zeer tevreden over. Mbam en SAS vind je terug in m'n handtekening hier beneden.
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan