AVG Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimmer

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2004
Ik heb het gratis programma van AVG anti-virusscanner, meestal geen problemen, behalve nu dus, Hij localiseert een virus nl win.32 ofzoiets nadat hij mijn viruscontrole afgerond heeft zegt ie, dat hij nog altijd aanwezig is in mijn systeem, en dat hij hem niet verwijderd of hersteld heeft. Is er iemand die mij kan helpen, alstublief.
Ik heb AVG nog niet zo lang, en snap er eigenlijk gezegd nog niet zoveel van, :o

Of mss weet iemand een beter virusscanning, ik moet er wel nog bijzeggen toen ik een online scanning deed bij http://security.symantec.com gaf hij weer geen dat hij geen virus gevonden had in mijn geheugen of zo, ik kan er nog bij vertellen dat de virus hem localiseert in een map in program files

Ik heb er ook een screenshot bijgestoken van wanneer mijn virusscanner gedaan heeft met scannen.

xxx kimmer

ik zie op de bijlage bvb 10 vensters van IE explorer openstaan, als die ook openstaan tijdens het scannen kan het wel dat ie het virus niet kan verwijderen ... best alles dicht tijdens het scannen.

Het zou een stuk duidelijker kunnen worden als je de preciese naam weet van het virus.

Dus zet dat hier eens neer.

Geplaatst door puppie
Het zou een stuk duidelijker kunnen worden als je de preciese naam weet van het virus.

Dus zet dat hier eens neer.

Ja die 10 vensters waren maar der na geopend.

De preciese naam van die virus is win32/Parite en bevind zich zoals ik al zei in de map program files, kheb ook al gaan zien op de site, en daar staat wel iets voor win32 maar niet voor die preciese virus :confused: .

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen om dat virus weg te krijgen, want het zit nu al 2 dagen in mijn system, en ik ondervind nu al wa problemen.

xxx kimmer

Geplaatst door puppie
Kijk hier eens
http://www.antivirusworld.com/articles/parite.php
En dan een beetje naar beneden scrollen daar staat een link naar een verwijder tooltje.

Kheb zonet die virusscan gedraaid van bitfender voor die win32/partite da removertool maar dat hielp niet die vind ook niets, en nochtans AVG vind wel iets, weet er iemand wat er aan de hand is of waar het aan zou liggen :confused:

xxx kimmer

Als ik al jou antwoorden nog eens nalees dan zou ik zeggen dat het aan avg ligt.
De online scans vinden niks ook het verwijder tooltje vindt niks. Probleem van avg volgens mij.

Maar jij schrijft ook dat je al problemen ondervind, welke problemen zijn dat.
Misschien zou je eens kunnen scannen op spyware en eventueel een hijack log plaatsen.

Geplaatst door puppie
Als ik al jou antwoorden nog eens nalees dan zou ik zeggen dat het aan avg ligt.
De online scans vinden niks ook het verwijder tooltje vindt niks. Probleem van avg volgens mij.

Maar jij schrijft ook dat je al problemen ondervind, welke problemen zijn dat.
Misschien zou je eens kunnen scannen op spyware en eventueel een hijack log plaatsen.

Ik heb nog maar net ad adware gedraaid en die vond enkel een sleutel en een paar cookies,, ik heb de nieuwste ad adware al, die SE dus, en die heeft al vele slechte weggedaan enz, en ja der was wel degelijk een virus, dus mijn avg kan het nie zo heel verkeerd voorhebben, want mijn vriend zat ook op die site en had deze ook, maar van hem heeft zijn norton da kunnen verwijderen, en die ondervind dus ook geen last meer, ik hneb ondertussen een hijacklog gemaakt, en kga da nu direct ook gaan posten, hopelijk helpt het ietske, want mijn pc begint echt raar te doen, het duurt keilang tegen dat hij een pagina laadt enz, :confused:

xxx kimmer

Probeer eens te scannen met housecall. Deze vindt de meeste virussen wel, en kan ze (bijna) altijd repareren/verwijderen.:thumb:

dank u allemaal voor u hulp, maar tging toch nie echt om het te herstellen of zo dus heb ik heel da programma'ke en map verwijderd waar die virus zogezegd in zat, en opnieuw gescand en nu toont ie geen virus niemeer, maar mijn pc is toch nog steeds beke traag, maar dat zal hem ook wel oplossen hopelijk, nogmaals ad adware draaien, mss helpt dit wel en ik heb ook nog es een hijackthis log geplaats maar momenteel nog geen reactie :confused:

Maar alvast bedankt aan iedereen die wou helpen en geholpen heeft

xxx kimmer

Een reactie op een hijack log komt wel. het is daar erg druk. Dus eventjes geduld.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan