AVG: hoe updates terug installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,
Hallo,

Ik wil mijn pc weer terug zetten naar de fabrieksinstellingen m.b.v. de bijgeleverde recovery cd. Hoe kan ik mijn virusscanner laten updaten voordat ik het internet op ga? Ik heb de map "update" op cd gebrand. Als het alleen via internet kan heb ik dan niet gelijk allemaal virussen/wormen als ik mijn pc aan het internet hang om de updates te downloaden?

(ik heb de gratis versie van AVG virusscanner)

Alvast Bedankt!

Ik geloof niet dat je dat van je CD af kunt doen. Gewoon even de nieuwste updates met AVG zelf halen voordat je je mail chekt en surft.
By the way....als je toch schoon begint zou ik een andere virusscanner nemen. Avast is ook gratis en veel beter. Vol automatische updates en in het Nederlands!!
Het is maar een tip...:thumb:

Geplaatst door Raymond Bos
Ik geloof niet dat je dat van je CD af kunt doen. Gewoon even de nieuwste updates met AVG zelf halen voordat je je mail chekt en surft.
By the way....als je toch schoon begint zou ik een andere virusscanner nemen. Avast is ook gratis en veel beter. Vol automatische updates en in het Nederlands!!
Het is maar een tip...:thumb:

Hnng! Snel AVG deïnstalleren en Avast erop zetten :P. Maar was Avast niet een resource vreter?

Geen idee...lijkt mij niet hoor.
Is maar een klein proggie. Van Norton weet ik wel:p

Een uitstekende gratis virusscanner! Werkt ook goed samen met o.a. Outlook (Express), The Bat, Pegasus Mail 4.1 en Mozilla Thunderbird. Verder is de update zo goed want het beschermt nu ook de chat & P2P programma's. En dat zijn er nogal wat;
Chat: Windows/MSN Messenger, ICQ, Yahoo Messenger, AOL Instant Messenger, mIRC and Trillian.
P2P: Kazaa, KazaaLite, DirectConnect, DirectConnect++, WinMX, LimeWire, BearShare and BitTorrent.
Tevens scant het nu ook de programma's die (automatisch) opstarten. Je kan het goed ontdekken dat Avast! aan het werk is, je ziet rechtsonderin in de taakbalk een icoontje van Avast! ronddraaien. Avast doet het echt niet onder de gerenommeerde merken zoals Norton of McAfee. En er zijn ook mooie skins te downloaden bij Avast! Dus een aanrader.

Bron: http://www.breekpunt.nl/dloadcat.asp?id=8&sorteren=abc

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties, ik ga Avast proberen.

Ben benieuwd of je er ook tevreden over bent, ik was het in ieder geval wel toen ik het gebruikte. We horen het graag nog.:thumb:

Geplaatst door Raymond Bos
Ben benieuwd of je er ook tevreden over bent, ik was het in ieder geval wel toen ik het gebruikte. We horen het graag nog.:thumb:

Toen je het gebruikte? Wat gebruik je nu dan?

Hahahahahahahaha...ik heb nu Norton Internet Security 2004, maar puur omdat het een compleet pakket is.

laatste vraagje nog........

Nog 1 vraagje, kan je bij deze virusscanner (Avast) wel updaten vanaf cd/bestandsmap zodat ik de updates kan downloaden (voor format) en ze daarna er op zetten? (na format, voor verbinding met internet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan