AVG in 't Nederlands?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Labradorreke

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2001
Waar kan ik een patch vinden om AVG virusscanner in Nederlandse versie te krijgen? Ik heb momenteel de Engelse versie staan. Heb 'm echter ergens in het Nederlands gezien. Alleen weet persoon niet meer waar die patch te vinden was... Wie weet het wel?

Alvast bedankt!

Zoek maar eens goed met google, dan vind je het vast wel.

:cool: :thumb:
slk300

Denk dat je weinig kans hebt. AVG heeft nooit een Nederlandse versie gehad, (in elk geval de free edition niet) en een ruim jaar geleden was het nog verboden AVG in Europa te downloaden behalve in GB.

Op de site van de makers (www.grisoft.com) wordt ook geen enkele melding gemaakt van versies in andere talen (dan het Engels).

Maar als je wel een Nederlandse versie vindt hou ik me aanbevolen, altijd geschikt voor mijn cursisten die geen Engels beheersen, en dat zijn er (relatief) best veel.

Geplaatst door slk300
Zoek maar eens goed met google, dan vind je het vast wel.

:cool: :thumb:
slk300

Lekker vaag antwoord waar niemand wat aan heeft!!
Maarre, het bestaat niet hoor.
Dus zoek maar niet.

avg in het nederlands

Denk dat je weinig kans hebt. AVG heeft nooit een Nederlandse versie gehad, (in elk geval de free edition niet) en een ruim jaar geleden was het nog verboden AVG in Europa te downloaden behalve in GB.

Op de site van de makers (www.grisoft.com) wordt ook geen enkele melding gemaakt van versies in andere talen (dan het Engels).

Maar als je wel een Nederlandse versie vindt hou ik me aanbevolen, altijd geschikt voor mijn cursisten die geen Engels beheersen, en dat zijn er (relatief) best veel.

Er is wel degelijk een nederlandse versie geweest. Ik heb hem zelf op mijn computer staan. Maar nu zoek ik voor de computer van mijn kids en kan ik inderdaad geen nederlands meer vinden tot nu toe dan.

Groetjes pwpollewop

Er is wel degelijk een nederlandse versie geweest. Ik heb hem zelf op mijn computer staan. Maar nu zoek ik voor de computer van mijn kids en kan ik inderdaad geen nederlands meer vinden tot nu toe dan.

Groetjes pwpollewop
Deze topic is wel erg oud (2003), dus niet actueel meer. Maak even een eigen topic aan met je vraag.

Deze sluit ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan