AVG Internet Security 2013

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Hallo medeforum helpers, ik maak gebruik van AVG Internet Security 2013 en mijn OS is Windows 7.
Als ik mijn computer laat scannen en deze vind geïnfecteerde bestanden dan zijn deze niet te verwijderen uit het venster Online Shield-resultaten en Resident Shield-detectie, kan ik deze alsnog ergens verwijderen en zo ja hoe en waar.
In de Quarantaine kan ik deze geïnfecteerde bestanden wel verwijderen maar blijven ze alsnog in de bovengenoemde vensters staan.
Ik ga als volgt te werk: Opties > Historie > en selecteer daar een van bovengenoemde vensters > selecteer daar het geïnfecteerde bestand door het grijs te maken > en verder heb ik dan beneden de keuze uit drie opties > Vernieuw > Exporteren > Details, maar geen mogelijkheid voor te verwijderen, wie weet raad waarvoor mijn dank.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ben ik nou echt de enige die AVG Internet Security 2013 gebruikt en dit probleem ondervind dat ik de Online Shield-resultaten als zowel het Residentie Shield-detectie vensters niet kan leegmaken c.q. verwijderen zodat deze vensters leeg zijn?? lijkt mij toch wel erg sterk. Ik meen te weten dat in de versie 2012 toch een button zat op deze te verwijderen, wie kan mij daar verder in helpen waarvoor mijn dank.

Gebruik zelf geen AVG , ik zou een andere AV proberen ( als je AVG IS 2013 heb verwijderd , opnieuw geïnstalleerd en als het probleem aanhoudt. ). Bijvoorbeeld G Data :d

Zover ik kan opmaken uit de beschrijving gaat het slechts om informatie over eerder gedetecteerde malware (historie). Dus een overzicht van wat er eerder een keer is gedetecteerd, niet wat er nu aan malware op het systeem staat.

Het gaat inderdaad over de gedetecteerde malware en informatie in het menu (historie) mijn vraag, kunnen jullie dit wel verwijderen en hebben jullie daar wel een button voor staan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan