AVG is dan opeens weer weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crime

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
AVG probleem:
Bij AVG Free en ook bij AVG Internet Security worden na een paar dagen - op al mijn pc's opeens een aantal bestanden verwijderd van AVG, waardoor het niet meer opstart.
Zo kan hij AVGTray.exe niet vinden en nog een bestand. Ik gebruik nu een andere virusscanner maar ik heb toch liever AVG werkend.

Bedankt.

Geef even de precieze foutmelding, dit kan namelijk voor een oplossing lijden aangezien je de foutmelding in google kan tikke en dan een tal van sites ziet, vandaar de vraag naar de hele foutmelding.

Zelf geen idee, mischien dat die uitgeschakeld word door een spyware doe daarom voor de zekerheid het volgende eventjes

Allereerst even dit doen (alleen stap 1 ). http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?p=374154

Na het scannen van Mbam doe je het volgende

http://www.superantispyware.com/downloadfile.html?productid=SUPERANTISPYWAREFREE

Laatst bewerkt:
Fout AVGTray.exe:

avgfout1gy6.png

Andere fout:

avgfout2ka5.png

Zo wat was dat een gedoe met uploaden. Nou het is gelukt.

EDIT: wat stom, heb ik die achtergrond niet weggeknipt, nou ik ga niet alles weer opnieuw uploaden, even goed kijken!

Laatst bewerkt:
Even opstarten in de veilige modus en dan scannen.

Mocht dit niets helpen dan zou ik overwegen om alles eens opnieuw te installeren.

Suc6:thumb:

Alles opnieuw installeren? mischien is het geen infectie?

je kan wel voor de zekerheid een hijacklogje maken, mensen kunnen dan zo zien of je last hebt van een infectie
Maar ik heb geen link geven van moderators omdat ik teveel die link geef.
Google eens op nucia

Hoi Crime ik denk ook idd dat je AVG als eerst ff moet deinstalleren met Revo en dan ook eens malwarebytes laten lopen en de boel opnieuw installeren. Ik heb namelijk ook AVG (Free) op mijn XP en windows 7 lopen zonder problemen dus moet er wel haast iets in je installatie mis zijn gegaan of je hebt wat last van malware CQ virus op je p.c zitten..
MVG..
Pred...

Laatst bewerkt:
Voor dat avg het niet meer deed heb ik een aantal keer gescand en er waren geen virussen, ook niet bij andere scanners.
Maar, herinstalleren heb ik al vaker gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan