AVG Isearch Google Chrome/Ccleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvD1993

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2013
Berichten
3
Hallo,
Ik hoop dat ik deze vraag in het goede onderwerp geplaatst heb, ik wist niet waar ik deze het best kon stellen, aangezien hij uit verschillende onderdelen bestaat. Excuus als het niet goed geplaatst is.
Op de een of andere manier is door AVG de toepassing Isearch/secure search geinstalleerd. Als ik een nieuw tabblad van Google Chrome open, wordt deze zoekmachine geopend in dit tabblad.
Graag zou ik ervan af komen, echter lukt het niet om het te verwijderen. Ik heb de stappenplannen die door AVG gegeven worden uitgevoerd, maar helaas werkt dit niet. Toen ik het probeerde te verwijderen met CCleaner heb ik per ongeluk geklikt op 'waarde verwijderen', waardoor het programma nu niet meer in de lijst van CCleaner staat en ik het dus niet kan verwijderen. Is het mogelijk om de waarde weer terug in de lijst te plaatsen en het dan op de correcte manier te verwijderen?
Ik heb ook al geprobeerd om het via configuratiescherm -> software te verwijderen, maar ook in deze lijst is securesearch niet meer opgenomen.
Ook verwijderen met \uninstall.exe van AVG werkt niet, omdat deze knop niet werkt....

Heeft iemand een oplossing?
Alvast veel dank!
 
Probeer hem eens te herstellen of opnieuw te installeren. Dan weer verwijderen. Kennelijk is er iets beschadigd of ontbreekt het. Proberen kun je dit wel denk ik anders kom je er niet van af.
 
Bedankt voor uw reactie. Wat bedoelt u precies met 'hem' in 'probeer hem eens te herstellen of opnieuw te installeren'? Als u bedoeld dat ik Isearch opnieuw moet installeren, dan heb ik geen idee hoe dit moet. Voor de eerste installatie had ik namelijk geen toestemming gegeven of bewust gedownload; ik denk dat het tegelijkertijd met een update van mijn AVG virusscanner geinstalleerd is.
 
Ja het is wat met die R @ mmel af en toe. Klik hier eens even en probeer daar je gelijk te halen. Klikje Het is een helpje, workarround.
 
Graag gedaan, fijn dat het is opgelost. Jij ook bedankt. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan